Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Results of previous research ( in equations, fractions, visualization, teaching units, constructive and instructive attitudes and modelling the cognitive net ) open new areas of interesting and promising problems. First and foremost, we would like to getdeeper knowledge of these areas in long - term development of all the five elements of the cognitive net. Therefore the age group of pupils will be extended from 5 to 15. We will try to generalize particular pieces of knowledge in a cognitive teacher - pupil interaction, with the emphasis on the training of future elementary teachers. This includes mainly the question of cognitive empathy via pedagogical simulation. Lastly, we will go on with elaborating methods in didactic of mathematics, mainly atomic analysis, longitudinal observation and pedagogical simulation. (en)
- Výsledky předchozích výzkumů (v oblasti rovnic, zlomků,vizualizace,'teaching units', konstruktivního a instruktivního přístupu a modelování kognitivní sítě) otevírají další oblasti zajímavých a smysluplných problémů. Především hlubší poznání uvedených oblastí nutno hledat v dlouhodobých vývojových zákonitostech všech pěti složek kognitivní sítě. Proto chceme rozšířit zkoumané věkové spektrum na věk od 5 do 15 let. Prosíme se zobecnit objevené dílčí poznatky o zákonitostech kognitivní interakce učitel-žák, s akceptem na přípravu učitelů elementaristů. Jde zejména o problematiku kognitivní empatie metodami pedagogické simulace. Konečně budeme dále rozpracovávat pracovní metody didaktiky matematiky, zejména atomární analýzu, longitudinální pozorování a pedagogickou simulaci.
|
Title
| - Mathematical education of pupils from 5 to 15 (en)
- Matematické vzdělávání 5-15letých žáků
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - 1. Originální, mezinárodně uznávaný, teoretický i praktický přínos k současným aktuálním problémům didaktiky matematiky jako jsou myšlení učitelů, styly učení žáků, metodologie pedagogického výzkumu a další. 2. Výsledky adekvátně vystihuje závěrečná kar (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |