Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - ln all types of secondary schools, the civics is postulated as a set of general information from various social sciences. This can be seen also in the name of the subject, as the official term is %22Education in Civics - Basic Principles of Social Sciences%22. To make it consistent with the civics in basic schools and also with a concept of this subject in other countries of Europe and U.S., we have to strenghten systematically also the educational aspect of the civics and to put a complex educational concept to a philosophic basis.In this concept, philosophy of values should serve as a source, on the base of which a methodology of forming the orientation to values in tie pupils could be proposed, and on the base of existing complex of knowledge the civic and human skills and opinions should be formed. (en)
- Na všech typech středních škol je občanská nauka založena jako souhrn základních poznatků z různých společenských věd, což dokládá i dodatek k názvu předmětu na středních školách, kde se předmět oficiálně jmenuje občanská nauka - základy společenských věd. V návaznosti na základní školu i vzhledem ke koncepci tohoto předmětu v ostatní Evropě i v USA je nutno systematicky posílit výchovný význam občanské nauky a založit komplexní výchovnou koncepci na filozofickém základě. V tomto pojetí by východiskembyla filosofie hodnot, což by umožnilo vytvoření konsistentní koncepce občanské výchovy na středních školách, jak tomu je ve všech demokratických zemích. Naplnění tohoto projektu by tedy přispělo k ucelenému založení občanské výchovy ve středním vzdělání
|
Title
| - Values education in civics for secondary school (en)
- Výchova k hodnotové orientaci v občanské nauce na střední škole
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Odborný přínos projektu spočívá ve filosoficko hodnotovém zdůvodnění výuky oboru základy společenských věd na SŠ. Údaje uvedené v závěrečné kartě jsou adekvátní. Projekt významně zasahuje do metodiky výuky a výchovy středoškolských studentů. Výstupy gra (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |