Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Project is aimed to the vehicle passve safety area from the point of view of vehicle structure deformation analysis, human body load analysis during car crash and injury mechanism investigation. It is fixed to the injury of extremities under influence of new restrain systems, especially airbags. The methods used are physical measurements of mechanical properties of biological materials, exact methods from morphology for measurements pre- and post-injury relati ons, morphometric methods and computer simulation on powerfull computers using existing adapted software. Outputs should be technical measures for the increasing of passive safety of the cars from the point of view of inter-action with the human body. Special attention is given to the big vehicles like trucks. (en)
- Projekt je zaměřen do oblasti pasivní bezpečnosti motorových vozidel z hlediska deformací struktur vozidel, analýzy zatížení lidského organismu při havárii vozidel a výzkumu mechanismů poranění. Soustřeďuje se do oblasti poranění končetin pod vlivem nových zádržných systémů, zejména airbagů. Jako metodu používá fyzikální měření mechanických vlastností biologických materiálů, exaktní metody z morfologie pro měření před- a poúrazových vztahů, morfometrické metody a počítačovou simulaci na výkonných počítačích s využitím existujícího adaptovaného software. Výstupem práce mají být technická řešení pro zvýšení pasivní bezpečnosti vozidel z hlediska interakce s člověkem. Zvláštní pozornost je věnována velkým vozidlům, např. nákladním, z hlediska bezpečnosti.
|
Title
| - Research for increasing of vehicles passive safety (en)
- Výzkum možností zvýšení pasivní bezpečnosti vozidel
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Odborný přínos projektu je doložen publikační činností a úspěšným oponentním jednáním. Výzkum byl orientován na oblast legislativní a experimentální a na problematiku matematické simulace s pasivní bezpečností dopravních vozidel spojených jevů. Výsledky (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |