Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Analysis and development of methods for reliability evaluation of railway and road vehicles and their subsystems, for assessment of the time to failure, and for determination of requirements on the extent and accuracy of input data (load, material properties, diagnostic quantities) necessary for ensuring the reliability demanded and for determination of optimum conditions for maintenance and renewal. In the development and evaluation of theoretical models for the residual lifetime, the damage accumulation laws and theory of fatigue and of random processes will be used, together with modern simulation methods such as the Monte Carlo method. A part of the input data on loading and failures will be obtained by measurements on real structures of vehicles. The research will provide a basis for optimisation of inherent and operational reliability of transport facilities. The results of the project will be utilised in development of computer programs for optimisation of vehicles reliability and of time inter (en)
- Výzkum a vývoj metod pro posuzování spolehlivosti vybraných typů dopravních prostředků kolejových i silničních a jejich subsystémů, pro odhad dob do poruchy a stanovení požadavků na vstupní data (materiálové vlastnosti, zatížení, diagnostické veličiny) pro zajištění požadované spolehlivosti a určování optimálních podmínek pro obnovu. Při vývoji a posuzování modelů pro predikci dob do poruchy nebo obnovy částí dopravních prostředků bude užito teorie únavy, kumulace poškození, analýzy náhodných procesů, teorie spolehlivosti a moderních simulačních metod včetně metody Monte Carlo. Pro získání údajů o zatížení budou provedena měření na vybraných konstrukcích. Hlavním výsledkem budou podklady pro optimalizaci inherentní i provozní spolehlivosti dopravních prostředků. Výsledky budou využity při vytváření (počítačových) programů pro optimalizaci spolehlivosti a obnovy, při řešení konkrétních úloh ve spolupráci s Českými drahami, dopravními podniky i výrobci dopravních prostředků, a při výchově dopravních in
|
Title
| - Computation models for assessment and optimisation of reliability of vehicles (en)
- Výpočtové modely pro posuzování spolehlivosti dopravních prostředků
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Navzdory pouze dvouletému trvání projektu byly dosaženy pozoruhodné výsledky jak na poli teoretickém, v numerické analýze částí dopravních prostředků tak zejména v metodice experimentálního ověřování železničních vozidel. Charakteristika výsledků, uveden (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |