Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Hlavním cílem projektu INTERACTION je identifikovat modely užívání moderních technologií řidiči automobilů při jejich každodenních jízdách, dlouhodobé vlivy těchto systémů na jejich chování a na řidičské dovednosti v běžných a nebezpečných situacích. Projekt také upozorní na kulturní a individuální rozdíly mezi řidiči v různých evropských zemích, jenž ovlivňují povahu vzájemného ovlivňování řidiče a technologie ve vozidle a z toho plynoucích výsledků tohoto vzájemného působení. Pro dosažení těchto cílů byl zpracován rámcový komplexní výzkum používání moderních technologií ve vozidle. Tento rámec je založen na inovačním spojení osvědčených metod a technik výzkumu: skupin, na které je výzkum zaměřován, dotazníkovém průzkumu, pozorování v přirozených podmínkách a hloubkovém pozorování. Cílem tohoto komplexního přístupu je shromáždit relevantní údaje týkající se chování řidičů ve vozidlech vybavených moderními technologiemi a provést kvalitativní a kvantitativní analýzu chování řidičů a dále snížit působení systémových následků týkajících se rizik a možných chyb řidičů. Předpokládáme, že výsledky ukáží na vyšší celkové přínosy automobilové techniky v bezpečnosti silničního provozu. Z poznatků získaných v průběhu projektu pro dosažení vytčeného cíle plynou dva hlavní pracovní závěry: Na jedné straně, poznatky dovolí vymezit kroky k posílení řidičova povědomí týkající se užití těchto technologií a o tom jaké následky má nebo může mít takové použití moderních technických systémů. Na druhé straně poznatky dovolí sestavit doporučení pro navrhování budoucích moderních systémů a přiměřených návodů na jejich používání pro řidiče. Evropští řidiči budou techniku ve vozidle používat v zájmu zvýšení bezpečnosti své a silničního provozu. (en)
- Hlavním cílem projektu INTERACTION je identifikovat modely užívání moderních technologií řidiči automobilů při jejich každodenních jízdách, dlouhodobé vlivy těchto systémů na jejich chování a na řidičské dovednosti v běžných a nebezpečných situacích. Projekt také upozorní na kulturní a individuální rozdíly mezi řidiči v různých evropských zemích, jenž ovlivňují povahu vzájemného ovlivňování řidiče a technologie ve vozidle a z toho plynoucích výsledků tohoto vzájemného působení. Pro dosažení těchto cílů byl zpracován rámcový komplexní výzkum používání moderních technologií ve vozidle. Tento rámec je založen na inovačním spojení osvědčených metod a technik výzkumu: skupin, na které je výzkum zaměřován, dotazníkovém průzkumu, pozorování v přirozených podmínkách a hloubkovém pozorování. Cílem tohoto komplexního přístupu je shromáždit relevantní údaje týkající se chování řidičů ve vozidlech vybavených moderními technologiemi a provést kvalitativní a kvantitativní analýzu chování řidičů a dále snížit působení systémových následků týkajících se rizik a možných chyb řidičů. Předpokládáme, že výsledky ukáží na vyšší celkové přínosy automobilové techniky v bezpečnosti silničního provozu. Z poznatků získaných v průběhu projektu pro dosažení vytčeného cíle plynou dva hlavní pracovní závěry: Na jedné straně, poznatky dovolí vymezit kroky k posílení řidičova povědomí týkající se užití těchto technologií a o tom jaké následky má nebo může mít takové použití moderních technických systémů. Na druhé straně poznatky dovolí sestavit doporučení pro navrhování budoucích moderních systémů a přiměřených návodů na jejich používání pro řidiče. Evropští řidiči budou techniku ve vozidle používat v zájmu zvýšení bezpečnosti své a silničního provozu.
|
Title
| - Differences and similarities in driver INTERACTION with in-vehicle technologies (en)
- Differences and similarities in driver INTERACTION with in-vehicle technologies
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - road safety, in-vehicle technologies (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Following the condition that the candidate of financial contribution was evaluated and afterwards selected by international provider in accordance with the rules of the program the Ministry of Education, Youth ans Sports does not realize the evaluation of project results. The project is evaluated only after its approval by an international provider. (en)
- Hodnocení výsledků řešení ministerstvo neprovádí, neboť podmínkou podpory je, že uchazeč byl vybrán mezinárodním poskytovatelem v souladu s pravidly příslušného programu. Projekt je hodnocen až po jeho schválení mezinárodním poskytovatelem. (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open...n/vavai/cep/vyzva
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |