AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Carry out a comparative study of the level of integration of advanced technical training support to undergraduate teacher training in the Czech Republic and Poland. Determine the differences in approach in the use of modern technical teaching resources for beginning teachers with the Czech Republic and Poland. Identify, describe, create types of beginning teachers in relation to teaching modern technical means (techno-optimist-realist techno, techno-pessimist). Determine the set of cultural competencies (Piotr Sztompka) required for the use of modern technical teaching aids. Check personality traits (especially value orientations and attitudes) to use modern technical teaching resources for beginning teachers in the Czech Republic and Poland. (en)
  • Provést srovnávací studii úrovně integrace moderních technických výukových prostředků do pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku. Zjistit rozdíly v přístupu v užívání moderních technických výukových prostředků u začínajících učitelů s České republice a Polsku. Identifikovat, popsat, vytvořit typy začínajících učitelů ve vztahu k moderním technickým výukovým prostředkům (techno-optimista, techno-realista, techno-pesimista). Zjistit soubor tzv. kulturních kompetencí (Piotr Sztompka) potřebných k užívání moderních technických výukových prostředků. Zjistit osobnostní předpoklady (především hodnotové orientace a postoje) k využívání moderních technických výukových prostředků u začínajících učitelů v České republice a Polsku. Zpracování možností další spolupráce ve formě výzkumných týmů, uspořádání workshopů a vědecké spolupráce.
Title
  • Externality užívání moderních technických výukových prostředků a e-aplikací ve vzdělávání jako součásti pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku – jejich rozdíly, rizika, limity a hrozby
  • Externalities of use of modern technical teaching resources and applications in e-learning as an important part of the undergraduate training of teachers in the Czech Republic and Poland - their differences, risk limits and threats (en)
skos:notation
  • 7AMB14PL007
http://linked.open...avai/cep/aktivita
http://linked.open...kovaStatniPodpora
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
http://linked.open...vai/cep/kategorie
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
  • Externality; E-learning; Theories; Undergraduate training of teachers; Differences; Risk limits; Threats; Taxonomy; Cultural competency (en)
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
http://linked.open...inujicichPrijemcu
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
http://linked.open.../prideleniPodpory
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
http://linked.open...atUdajeProjZameru
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
http://linked.open...tniCyklusProjektu
http://linked.open...n/vavai/cep/vyzva
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
  • Externality
  • Taxonomy
  • Differences
  • E-learning
  • Risk limits
  • Theories
  • Threats
  • Undergraduate training of teachers
is http://linked.open...vavai/cep/projekt of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software