Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Carry out a comparative study of the level of integration of advanced technical training support to undergraduate teacher training in the Czech Republic and Poland. Determine the differences in approach in the use of modern technical teaching resources for beginning teachers with the Czech Republic and Poland. Identify, describe, create types of beginning teachers in relation to teaching modern technical means (techno-optimist-realist techno, techno-pessimist). Determine the set of cultural competencies (Piotr Sztompka) required for the use of modern technical teaching aids. Check personality traits (especially value orientations and attitudes) to use modern technical teaching resources for beginning teachers in the Czech Republic and Poland. (en)
- Provést srovnávací studii úrovně integrace moderních technických výukových prostředků do pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku. Zjistit rozdíly v přístupu v užívání moderních technických výukových prostředků u začínajících učitelů s České republice a Polsku. Identifikovat, popsat, vytvořit typy začínajících učitelů ve vztahu k moderním technickým výukovým prostředkům (techno-optimista, techno-realista, techno-pesimista). Zjistit soubor tzv. kulturních kompetencí (Piotr Sztompka) potřebných k užívání moderních technických výukových prostředků. Zjistit osobnostní předpoklady (především hodnotové orientace a postoje) k využívání moderních technických výukových prostředků u začínajících učitelů v České republice a Polsku. Zpracování možností další spolupráce ve formě výzkumných týmů, uspořádání workshopů a vědecké spolupráce.
|
Title
| - Externality užívání moderních technických výukových prostředků a e-aplikací ve vzdělávání jako součásti pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku – jejich rozdíly, rizika, limity a hrozby
- Externalities of use of modern technical teaching resources and applications in e-learning as an important part of the undergraduate training of teachers in the Czech Republic and Poland - their differences, risk limits and threats (en)
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - Externality; E-learning; Theories; Undergraduate training of teachers; Differences; Risk limits; Threats; Taxonomy; Cultural competency (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open...n/vavai/cep/vyzva
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - Externality
- Taxonomy
- Differences
- E-learning
- Risk limits
- Theories
- Threats
- Undergraduate training of teachers
|
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |