Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Research of a methodological complex of the marketing conjunctural research, audit, monitoring and reengineering projection of desirable changes in the managerial system of small and medium - sized businesses in difficult transformation conditions in less stable regions. An elaboration of methodical instruments for independent research, analytical and projective activities in business with insufficient staff and information, training for staff, improving the quality of training and ensuring proper promotion to all results of our research. Application of the newest knowledge of marketing theories, reengineering, banchmarking, business economics, statistics and econometrics. (en)
- Výzkum metodologického komplexu marketingového konjunkturálního výzkumu, auditu, monitoringu a reengineeringové marketingové projekce žádoucích změn v managerském systému malých a středních podniků v náročných transformačních podmínkách méně stabilních regionů. Vypracování metodické pomůcky pro samostané výzkumné, analytické a projekční aktivity v nedostatečně personálně a informačně vybavených podnicích, zaškolení pracovníků, zkvalitnění výuky v této problematice a zajištění dostatečné publicity všech výsledků výzkumu. Při tom uplatnění nejnovějších poznatků marketingové teorie, metod reengineeringu, banchmarkingu, podnikové ekonomiky, statistiky a ekonometrie.
|
Title
| - Marketing research, audit and monitoring of critical situations of SME´s and the projection of a strategic solution (en)
- Marketingový výzkum,audit a monitoring kritických situací malých a středních podniků a projekce jejich strategického řešení
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Plnění projektu bylo úspěšné. Byly zpracovány dva rukopisy knih, zdokonalena metodika marketingové situační analýzy a návazných manažerských procesů, která umožní aplikaci v sektoru malých a středních podniků. Přínos projektu je též v oblasti zlepšení vý (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |