*Projet představuje moderní, komplexní a univerzální systém, který vysoce produktivním soustružením renovuje jízdní profily kol kolejových vozidel a to bez jejich demontáže, tak že kolejové vozidlo najede po kolejích na pracoviště podúrovňového obráběcího centra, kde se provede renovace jízdních profilů a případných brzdových kotoučů. Zásadní a rozhodující předností stroje je skutečnost, že kola dvojkolí jsou ve stroji ustavována za neopotřebovanou plochu obruče kola, jejíž osa symetrie je totožná s prvotním neopotřebovaným jízdním profilem a osou soustružení stroje. (cs)
*The project represents a modern, complex and universal system that uses a highly productive lathe system to refurbish the wheel profiles of railway vehicles without dismantling them so that the vehicle enters the work environment of the sublevel machining center on rails, where the refurbishment of the wheel profiles and disc brakes is carried out. The basic and decisive advantage of the machine is the fact that the wheels of the two-wheeled system are gripped on the unworn surface part of the wheel tire; its axis of symmetry is identical to the original unworn wheel profile and the axle of the lathe machine. (en)