Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Nedostatek motorické koordinace potřebné k úspěšnému vykonávání základních motorických dovedností, které odpovídají věku dítěte, může negativně ovlivňovat psychickou stránku dítěte i jeho sociální postavení ve skupině. Porucha vývoje koordinace může být spojena s výskytem jiných specifických poruch učení. Ve světě je jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro posuzování poruch vývoje koordinace Test vývoje hrubé motoriky-2 (dále jen TGMD 2). TGMD-2 je zaměřen na identifikaci dětí, které jsou v oblasti vývoje hrubé motoriky významně horší než jejich vrstevníci. V ČR nebyl TGMD-2 dosud standardizován. Podstatou projektu je jeho standardizace na populaci dětí ve věku 6-10 let v ČR. Pro standardizaci bude použit Many Facet Raschův model a v jeho rámci Wright-Mastersův test (validita), index separace položek a testovaných osob (reliabilita) a posouzení rozdílnosti fungování položek (mezikulturní rozdíly v normování výsledků). Výsledky řešení projektu tak budou moci být použity pro tvorbu pohybových (cs)
- Gross motor skills are important for both social interaction on the playground and performance in physical education. These skills typically include runing, jumping, throwing, catching and kicking. Many physical educators consider gross motor skills to be the most important motor skills taught in physical education because they are the cornerstones of many games. The measurement of ball-handling skills is widely used to identify children with developmental delay or disorders in co-ordination as well. Test of Gross Motor Development-2 (TGMD-2) is widely used to diagnose developmental delay or disorders in co-ordination. This test is not standardized in the Czech Republic. Thus, main objective of this project is to standardize TGMD-2 in the Czech Republic. Many Facet Rasch model (Wrigth-Masters test,index of item separation and index of pearson separation, differential item functioning) will be used. The project outputs can be apply to development of physical activity programs, evaluation of (en)
|
Title
| - Evaluation of developmental disorders in gross motor skills in children school age (en)
- Hodnocení poruch vývoje koordinace u dětí mladšího školního věku (cs)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...lsi-vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - developmental disorder; TGMD-2; elementary school age; Rasch model (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |