Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Projekt se zaměřuje na dva klíčové, dosud opomíjené aspekty rozvoje osobnosti budoucího učitele a studenta tzv. autorského herectví (jde v mnohém o podobné profese). Jsou jimi aspekt kognitivní (samostatné poznávání nových věcí subjektem) a aspekt dynamický (vliv postojů, motivů, potřeb a emocí na poznávání a jednání člověka). Cílem projektu je vědecké studium obou těchto aspektů. Půjde v něm o zkoumání vlivu psychosomaticky orientované přípravy (která zahrnuje jak aspekty kognitivní, tak aspekty dynamické) na rozvoj osobnosti studentů učitelství ( připravujících se na pedagogické působení na základních a středních školách) a studentů autorského herectví. Lze předpokládat, že výsledky řešení projektu se promítnou do současné praxe přípravy budoucích učitelů a studentů autorského herectví. Za přínosný možno považovat jednak návrh obsahu psychosomatické přípravy (psychosomatických disciplín), ale i doporučené, empiricky ověřené metody a formy této přípravy. (cs)
- This project is oriented on two key, and for the time being somewhat less regarded aspects of the development of the personality of future teachers and of students of the so-called creative acting (which is in many ways a similar profession). These key aspects are the cognitive (the individual/independent cognition of new things by the subject); and the dynamic (the influence of attitudes, motives, needs and emotions on the cognition skills and behaviour of a person). The aim of this project is to perform a scientific study of these two aspects, in the course of which the influence of psychosomatically-oriented preparation (which includes both cognitive and dynamic aspects) on the development of the personality of students of Teaching/Pedagogy (i.e. preparing for a pedagogical career at basic or secondary schools) and students of creative acting will be investigated. It can be anticipated that the outcomes of the resolution of this project will be projected into the contemporary practices of (en)
|
Title
| - The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers (en)
- Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele (cs)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - personality; cognitive aspects; dynamic aspects; psychosomatic approach (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |