Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jednou z rozhodujících výzev pro naše podniky všech velikostí a oboru působnosti, je neustálé zvyšování konkurenční schopnosti a v souvislosti s tím nalezení vlastních rozhodujících kompetencí, určujících jejich postavení na trhu. Nestačí pouze ekonomická síla firmy, ale její schopnost rychle, pružně a především netradičně reagovat na změny v okolí a tím na podnikatelské příležitosti. České firmy se v podstatě ujišťují v názoru, že úspěch předpokládá uplatnění tržní orientace, vyjádřené marketingovou koncepcí managementu. Chápou však vždy postavení marektingu jako filozofie podnikání i jako systém příslušných funkcí poznávacích a realizačních? Projekt vychází ze stávajících a v rámci projektu uskutečněných poznatků, z vlastní dlouholetévědecko-pedagogické praxe, publikační činnosti vlastní i cizí, kontaktů s managementem řady firem a výsledku účelového terénního výzkumu u vybraných podniků. Na základě toho budou získány a analyzovány poznatky o tržní orientaci managementu firem, jejich (cs)
- One of the decisive appeals to our enterprises of all sizes and lines of business is the constant enhancement of their competitive ability and in connection with that finding their own controlling competencies, which determine their position on the market. Not only the economic power of a firm is sufficient, but also its ability to respond to the changes in surroundings and consequently to entrepreneurial opportunities quickly, flexibly and above all not conservatively. The Czech firms assure themselves that the success presupposes the adoption of the orientation towards the market, formulated by the marketing conception of management. However, do they always understand the position of marketing as the philosophy of business and also the system of correspondent functions, cognitive and of realization? The project comes out from current, within its scope realized knowledge, from our own confirmed research-pedagogical practice, publication work, our own and other authors, established (en)
|
Title
| - Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích (cs)
- Research of Application of Controlling Marketing Competencies and Elimination of Possible Marketing Difference in Small and Medium-size Enterprises (en)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - management; marketing; competitive advantage (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |