Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Záměrem je zmapovat a prostudovat systém vnitřní a vnější komunikace organizace a nalézt souvislosti a vazby na další fenomény: podnikovou kulturu, identitu, image, public relations, personální řízení, marketing. Cílem je také poznat slabiny v komunikační kompetenci českých manažerů a pracovníků. Konečným cílem projektu je vypracovat model komunikace v relativně komunikačně otevřenéorganizaci. Model by měl respektovat nejrůznější možné.vlivy a měl by směřovat k efektivně fungující organizaci. Významný je širší kontext komunikačního procesu, tj. kontext, který vytvářejí moderní komunikační technologie především internet a intranet, proces globalizace, ekonomické integrační procesy a rozvoj vědy. Pro dosažení uvedených cílů bude proveden empirický výzkum. Objektem empirického zkoumání budou hospodářské a správní organizace a jejich pracovníci. Využito bude technik: studium dokumentů informačního systému podniků, hloubkové rozhovory a dotazníku. (cs)
- The aim is to study and map out a system of both internal and external communication and to identify its links and relations to the other organizational phenomena (culture, identity, image, public relations, human resource management, marketing etc.). With this general aim is associated also an effort to find out where are the weakest points and liabilities of the Czech managers' communication competence. The project should result into elaboration of the communication model for a relatively open organization. As such this model would become a particular part of a culture of organization and would be sensitive and reactive to a variety of influences. Of a special importance in respect to a communication process seems to be a wider context createdby the new communication technologies and particularly by internet and intranet as well as by the globalization process, integration processes and development of science. In order to achieve the objectives mentioned above an empirical research focused on (en)
|
Title
| - Komunikační strategie organizace v národním a mezinárodním prostředí (cs)
- Comunication Strategy of the Organization in National and International Context (en)
|
http://linked.open...lsi-vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |