Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek pojednává o problematice studijního selhávání při přechodu ze sekundárního na terciární stupeň vzdělávání studentů prvních ročníků studia. Cílem výzkumu je zjištění kritických oblastí, ve kterých studenti cítí deficit a které mohou, pokud jim není věnována dostatečná pozornost, vést až ke studijnímu selhání a k předčasnému ukončení studia. Výzkum přináší nové možnosti identifikace adaptačních problémů a zjištění rozdílnosti v příčinách studijního selhávání podle oborů studia v prezenční i kombinované formě. Výsledky pomohou modifikovat a navrhnout další koncepci prevence studijního selhávání na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, využitelnou pro potřeby celé univerzity.
- Příspěvek pojednává o problematice studijního selhávání při přechodu ze sekundárního na terciární stupeň vzdělávání studentů prvních ročníků studia. Cílem výzkumu je zjištění kritických oblastí, ve kterých studenti cítí deficit a které mohou, pokud jim není věnována dostatečná pozornost, vést až ke studijnímu selhání a k předčasnému ukončení studia. Výzkum přináší nové možnosti identifikace adaptačních problémů a zjištění rozdílnosti v příčinách studijního selhávání podle oborů studia v prezenční i kombinované formě. Výsledky pomohou modifikovat a navrhnout další koncepci prevence studijního selhávání na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, využitelnou pro potřeby celé univerzity. (cs)
- The article focuses on the first-year students’ adaptation to college. The main goal of the research is to find how to improve the support at the University for students. The findings help to give a better understanding of aspects of students´ adaptation to the college system for full-time students enrolled in the Faculty of Humanities, at Tomas Bata Umiversity in Zlin, as well as for extramural studies. This research also helps in the field of finding what influences and effects the students´ adjustment to the college learning environment, with strategies that help to easily adjust into college life, and lead to their subsequent success. (en)
|
Title
| - Analýza a prevence studijního selhávání
- Analýza a prevence studijního selhávání (cs)
- The Students´ Adaptation to College - Analysis and Prevention (en)
|
skos:prefLabel
| - Analýza a prevence studijního selhávání
- Analýza a prevence studijního selhávání (cs)
- The Students´ Adaptation to College - Analysis and Prevention (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28150/11:43865597!RIV12-MSM-28150___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28150/11:43865597
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Tertiary education, motivation, students´ adaptation to college, strategies of the students´ adjustment to college, mentoring, tutoring. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hrbáčková, Karla
- Jakešová, Jitka
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |