Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Edukace ve zdravotnictví znamená vzdělávání různých subjektů, tj. laických klientů/pacientů, dobrovolníků a profesionálů. Jde o uvědomělý postup k formulovaným cílům. Cílem je dosáhnout u edukantů změny chování, které jim umožní adekvátně podporovat zdraví, adaptovat se na situaci nemoci, léčení a ošetřování, předcházet nemoci. Zdravotničtí profesionálové plní několik rolí včetně role edukátora. Edukace vychází v profesi sestry z úrovně a repertoáru jejích kompetencí odborných, didaktických, vztahových, rozvojových. Edukace je spjata s etickou dimenzí profese - podporuje vytváření postojů k profesi. Etický kodex a normy určují povinnosti sester.
- Edukace ve zdravotnictví znamená vzdělávání různých subjektů, tj. laických klientů/pacientů, dobrovolníků a profesionálů. Jde o uvědomělý postup k formulovaným cílům. Cílem je dosáhnout u edukantů změny chování, které jim umožní adekvátně podporovat zdraví, adaptovat se na situaci nemoci, léčení a ošetřování, předcházet nemoci. Zdravotničtí profesionálové plní několik rolí včetně role edukátora. Edukace vychází v profesi sestry z úrovně a repertoáru jejích kompetencí odborných, didaktických, vztahových, rozvojových. Edukace je spjata s etickou dimenzí profese - podporuje vytváření postojů k profesi. Etický kodex a normy určují povinnosti sester. (cs)
- Education in health service means education of various subjects, i.e. laymen clients/patients, volunteers and professionals. It is a conscious process aiming at set targets. The target is to reach change in educants´ behavior that could enable them to support health, to adapt in situation of illness, treatment and care and to prevent illness appropriately. Medical professional fulfil several roles, the role of educator including. Education process in nurse´s profession stems from the level and range of her professional, didactic, relation and attitude competencies. Education is linked to ethical dimension of profession ? it supports building attitudes towards profession. Ethical codex and norm set nurses´ duties. (en)
|
Title
| - Etické principy edukace ve výuce ošetřovatelství.
- Etické principy edukace ve výuce ošetřovatelství. (cs)
- Ethical principals of education in nursing. (en)
|
skos:prefLabel
| - Etické principy edukace ve výuce ošetřovatelství.
- Etické principy edukace ve výuce ošetřovatelství. (cs)
- Ethical principals of education in nursing. (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28150/10:63509988!RIV11-MSM-28150___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28150/10:63509988
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education; educator; ethics; patient. nurse; targets of education; competences; communication (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogika v ošetřovatelství - tradice, současnost a perspektivy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kutnohorská, Jana
- Tomanová, Danuška
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |