Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper deals with Internet advertisement usage by Czech companies. It comes out from dissertation work New Marketing as an Opportunity of Increasing Marketing Influence on Enterprise Competitiveness whit was successfully justified in June 2007. (en)
- Příspěvek se zabývá využitím internetové reklamy českými firmami. Vychází z disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod, která byla úspěšně obhájena v červnu 2007.
- Příspěvek se zabývá využitím internetové reklamy českými firmami. Vychází z disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod, která byla úspěšně obhájena v červnu 2007. (cs)
|
Title
| - Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami
- Internet advertisement as a part of electronic marketing and its usage by Czech companies (en)
- Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami (cs)
|
skos:prefLabel
| - Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami
- Internet advertisement as a part of electronic marketing and its usage by Czech companies (en)
- Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/07:63506340!RIV08-MSM-28120___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/07:63506340
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Internet; advertisement; electronic marketing; Internet advertisement (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - %22(KO)MÉDIA%22 (KO) jako KOoperace, KOexistence, KOedukace, KOlize, KOrelace Ko jako Komunikace, Komerce, Kompetence, Kompatibilita, Komparace
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |