Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The book deals with beginning teachers in terms of influences that shape not only their professional competences, but also such characteristics as their willingness to handle the initial difficulties and their professional identification. Through case studies the author demonstrates that searching and forming one´s relationship to a profession is a long-term process, emerging in the early childhood and continuing throughout the whole period of his undergraduate training and subsequent practice. The the results of qualitative research of beginning teachers and resulting recommendations for their educators are also included. (en)
- Kniha se věnuje začínajícím učitelům z pohledu vlivů, které formují nejen jejich profesionální kompetence, ale i takové charakteristiky jako je ochota zvládat počáteční obtíže a identifikovanost s profesí. Prostřednictvím kazuistik autorka demonstruje, že hledání si a utvářeni vztahu k profesi je proces dlouhodobý, klíčící v raném dětství a pokračující v celém období jeho pregraduální přípravy a následující praxe. Součástí publikace jsou výsledky kvalitativního výzkumného šetření začínajících učitelů a z nich vyplývající doporučení pro vzdělavatele budoucích učitelů.
- Kniha se věnuje začínajícím učitelům z pohledu vlivů, které formují nejen jejich profesionální kompetence, ale i takové charakteristiky jako je ochota zvládat počáteční obtíže a identifikovanost s profesí. Prostřednictvím kazuistik autorka demonstruje, že hledání si a utvářeni vztahu k profesi je proces dlouhodobý, klíčící v raném dětství a pokračující v celém období jeho pregraduální přípravy a následující praxe. Součástí publikace jsou výsledky kvalitativního výzkumného šetření začínajících učitelů a z nich vyplývající doporučení pro vzdělavatele budoucích učitelů. (cs)
|
Title
| - Začínající učitel z pohledu profesního vývoje
- Začínající učitel z pohledu profesního vývoje (cs)
- Beginning teacher in terms of professional development (en)
|
skos:prefLabel
| - Začínající učitel z pohledu profesního vývoje
- Začínající učitel z pohledu profesního vývoje (cs)
- Beginning teacher in terms of professional development (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/13:50001660!RIV14-MSM-18440___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/13:50001660
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - qualitative research; professional competence; identity; professional development; professional preparation; teacher profession; teachers (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Začínající učitel z pohledu profesního vývoje
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |