Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzy a hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují nákupní rozhod
- Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzy a hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují nákupní rozhod (cs)
- Consumption patterns of people have significantly changed in last years. People started to be more concerned about their health and healthy lifestyle. Health protection begins with a care for one's way of living, where nutrition plays an important role. Food supplements can add the body essential and vital substances that are not sufficiently contained in our meals. The market with food supplements is one of the fastest growing segments in production and trade not only in the Czech Republic, but also in Europe. This paper presents results of diploma thesis focusing on prevail criteria influencing consumers in their decision-making when purchasing products on the market with food supplements, with an emphasis on vitamins and minerals. It provides results of analyses and evaluation of substantial aspects of purchasing behavior of consumer. As a base for the results served marketing survey conducted in March and April 2007 through questionnaires (n = 200). It focuses on specific factors having an imp (en)
|
Title
| - Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
- Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály (cs)
- Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals (en)
|
skos:prefLabel
| - Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
- Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály (cs)
- Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/07:00109904!RIV08-MSM-43110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/07:00109904
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - consumer; consumer behavior; vitamin; food supplements; marketing research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Turčínková, Jana
- Lopaurová, Alena
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |