Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem našeho anketního šetření bylo zjistit názory řídicích pracovníků speciálně pedagogických center na vybraná témata týkající se účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní tělesné výchově. Bylo osloveno 46 speciálně pedagogických center ze sedmi krajů, z nichž šetření se účastnilo 42 z nich. Z výsledků jsou patrné pozitivní názory u cílové skupiny pracovníků týkající se účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v pohybových aktivitách. 100 % řídicích pracovníků speciálně pedagogických center (95,24 % %22ano%22, 4,76 % %22spíše ano%22) uvedlo, že je smysluplné zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do pohybových aktivit důležité pro jejich rozvoj a budoucí život. Dle názoru pracovníků jsou jejich kompetence pro podporu těchto aktivit dostatečné (61,90 %). Přesto by 85,71 % přivítalo zřízení pozice %22konzultanta aplikovaných pohybových aktivit%22 pro doplnění speciálně pedagogického poradenského systému v České republice.
- Cílem našeho anketního šetření bylo zjistit názory řídicích pracovníků speciálně pedagogických center na vybraná témata týkající se účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní tělesné výchově. Bylo osloveno 46 speciálně pedagogických center ze sedmi krajů, z nichž šetření se účastnilo 42 z nich. Z výsledků jsou patrné pozitivní názory u cílové skupiny pracovníků týkající se účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v pohybových aktivitách. 100 % řídicích pracovníků speciálně pedagogických center (95,24 % %22ano%22, 4,76 % %22spíše ano%22) uvedlo, že je smysluplné zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do pohybových aktivit důležité pro jejich rozvoj a budoucí život. Dle názoru pracovníků jsou jejich kompetence pro podporu těchto aktivit dostatečné (61,90 %). Přesto by 85,71 % přivítalo zřízení pozice %22konzultanta aplikovaných pohybových aktivit%22 pro doplnění speciálně pedagogického poradenského systému v České republice. (cs)
- The aim of our study was to determine the views of chair managers of special educational center in the area on selected issues relating to the importance of school PE pupils with special education needs. Our pilot studies need to be attended by a total of 42 of the 46 companies contacted by the special educational center in 7 regions. From the results of a survey of custom design is clearly visible from the point of view of the positive involvement of students with disabilities (or any other special education 106 needs) to school physical education. The staff of the special educational center are convinced of the purposefulness of the involvement of their development and future life 95.24% to express the range of %22Definitely Yes%22, 4.76% %22Rather Yes%22. From the point of view of workers of the special educational center on their competence to a sufficient quantity to 61.9% (26) believes that it has enough information and options for what the most optimal involvement of pupils with special education needs in the school physical education. According to the results of this survey is 85.71% (36) the special educational center convinced of the positive contribution for the position of %22consultant adapted physical activity%22 in their region. (en)
|
Title
| - Konzultant aplikovaných pohybových aktivit jako poradenský pracovník pro školní tělesnou výchovu
- Konzultant aplikovaných pohybových aktivit jako poradenský pracovník pro školní tělesnou výchovu (cs)
- Consultant of adapted physical activity such as advisory officer for the school physical education (en)
|
skos:prefLabel
| - Konzultant aplikovaných pohybových aktivit jako poradenský pracovník pro školní tělesnou výchovu
- Konzultant aplikovaných pohybových aktivit jako poradenský pracovník pro školní tělesnou výchovu (cs)
- Consultant of adapted physical activity such as advisory officer for the school physical education (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/11:10225455!RIV12-MSM-15510___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/11:10225455
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - adapted physical activity, adapted physical education, student with special education needs, counseling, special education, special education centers (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ješina, Ondřej
- Kučera, Martin
- Rybová, Lucie
- Vyhlídal, Tomáš
- Bartoňová, Radka
- Gebauer, Alexandr
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |