About: Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků.
  • Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků. (cs)
  • The aim of this paper was to compare the habitual approach with the progressive one from the point of view of pupil's role, peer teaching, and peer assessment. Standardized questionnaires were used to collect data. According to the results, pupils assessed more positively both progressive lessons of physical education and of the second approbation subject. The level of peer assessment was about the same in habitual and in progressive lessons. In spite of student teachers' evident effort, they were not able to establish favorable settings for peer teaching and peer assessment. (en)
Title
  • Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů
  • Peer teaching from the point of view of professional preparation (en)
  • Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů (cs)
skos:prefLabel
  • Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů
  • Peer teaching from the point of view of professional preparation (en)
  • Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15510/05:00002403!RIV06-MSM-15510___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 51-56
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6198959221)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 551122
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15510/05:00002403
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • peer assessment; progressive intervention; pupil's role; transfer of teaching skills (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [8940BCB44025]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Frýdlant nad Ostravicí
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogické kinantropologie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chmelík, František
  • Frömel, Karel
  • Svozil, Zbyněk
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Ostravská univerzita v Ostravě
https://schema.org/isbn
  • 80-7368-159-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15510
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 22 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software