Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Žádná organizace není imunní vůči krizovým situacím, bez ohledu na velikost, úspěšnost, sílu. Naopak všechny organizace jsou neustále pod hrozbou krizí. Chování během krize ukazuje, jak je společnost vnímána veřejností. Cílem článku je stručně představit základy krizové komunikace a její možnosti. Případová studie ukáže, že krize se vyvíjí a definuje cílové skupiny. Postup krizové situace ukazuje charakter každé fáze. Typy krizové komunikace budou kriticky posoudit využity typy krizové komunikace. Z popisu budou zřejmé příklady vhodných a nevhodných řešení krizové situace.
- Žádná organizace není imunní vůči krizovým situacím, bez ohledu na velikost, úspěšnost, sílu. Naopak všechny organizace jsou neustále pod hrozbou krizí. Chování během krize ukazuje, jak je společnost vnímána veřejností. Cílem článku je stručně představit základy krizové komunikace a její možnosti. Případová studie ukáže, že krize se vyvíjí a definuje cílové skupiny. Postup krizové situace ukazuje charakter každé fáze. Typy krizové komunikace budou kriticky posoudit využity typy krizové komunikace. Z popisu budou zřejmé příklady vhodných a nevhodných řešení krizové situace. (cs)
- No organization is immune to crisis situations, regardless of size, success or power. On the contrary all organizations are increasingly penalized by crises. The behavior during the crisis shows on how the company is perceived by the public. The aim of the article is to introduce briefly the basic of crisis communication and its possibilities. It will be given the general course of the crisis and the corresponding types of crisis communication. The case study shows the crises develop and defines the target groups. The procedure crisis situation shows the characteristics of each phase. It will be critically evaluated utilized types of crisis communication. From the description will be obvious examples of suitable or unsuitable solutions to crisis situation. (en)
|
Title
| - Přístup ke krizové komunikaci v organizaci
- Přístup ke krizové komunikaci v organizaci (cs)
- Approach to Crisis Communication in the Organization (en)
|
skos:prefLabel
| - Přístup ke krizové komunikaci v organizaci
- Přístup ke krizové komunikaci v organizaci (cs)
- Approach to Crisis Communication in the Organization (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/14:86091470!RIV15-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/14:86091470
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - RegioJet.; Pressure Groups; Stakeholders; Type of Crisis Communication; Crisis Communication; Communication (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník recenzovaných příspěvků z 2. ročníku mezinárodní vědecké konference Ekonomika řízení podniku ve 21. století : 10.-11. září 2014, Ostrava
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |