Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - It is necessary to change the school's focus on traditional knowledge transfer methods to dealing with problem of how are informations processed and used. Recently are gaining popularity comprehensive e-learning systems as a public ICT projects in field of education, which includes both the teaching part and the subsequent verification of students' knowledge. This paper aims to show the advantages of using ICT in teaching economic theory. (en)
- Je nezbytné změnit zaměření školy z tradičního předávání znalostí na zvládnutí metod, jak informace zpracovávat a používat. U veřejných projektů ICT z oblasti vzdělávání v poslední době získávají na oblibě komplexní e-learningové systémy, které v sobě zahrnují jak výukovou část, tak i následné ověřování znalostí studentů. Cílem příspěvku je ukázat přednosti využití ICT ve výuce ekonomických teorií.
- Je nezbytné změnit zaměření školy z tradičního předávání znalostí na zvládnutí metod, jak informace zpracovávat a používat. U veřejných projektů ICT z oblasti vzdělávání v poslední době získávají na oblibě komplexní e-learningové systémy, které v sobě zahrnují jak výukovou část, tak i následné ověřování znalostí studentů. Cílem příspěvku je ukázat přednosti využití ICT ve výuce ekonomických teorií. (cs)
|
Title
| - About Problems of ICT Projects in Economic Education (en)
- K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání
- K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - About Problems of ICT Projects in Economic Education (en)
- K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání
- K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/11:51000!RIV12-MSM-41110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/11:51000
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Informační a komunikační technologie, vzdělávání, rozhodovací modely, Moodle, (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Šrédl, Karel
- Brčák, Josef
|
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |