Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This paper points out the need for individualization and differentiation in primary mathematics work. The presented survey was conducted in 2011 with the goal of knowing and understanding some cultural differences. The differences were determined in writing numbers, in writing operations and in processes that are used in teaching mathematics in 18 European and other countries. The author proposes some specific activities that she considers practical in teaching elementary mathematics. (en)
- Příspěvek poukazuje na nutnost individualizace a diferenciace práce v matematice na 1. stupni ZŠ. Za účelem poznání a pochopení některých kulturních rozdílů bylo v roce 2011 provedeno dotazníkové šetření, během kterého byly zjišťovány rozdíly zápisu Čísel, číselných operací a některých postupů práce, které jsou využívány v 18 evropských i mimoevropských zemích ve výuce matematiky. Autorka navrhuje některé konkrétní činnosti, které považuje za účelné ve výuce elementární matematiky.
- Příspěvek poukazuje na nutnost individualizace a diferenciace práce v matematice na 1. stupni ZŠ. Za účelem poznání a pochopení některých kulturních rozdílů bylo v roce 2011 provedeno dotazníkové šetření, během kterého byly zjišťovány rozdíly zápisu Čísel, číselných operací a některých postupů práce, které jsou využívány v 18 evropských i mimoevropských zemích ve výuce matematiky. Autorka navrhuje některé konkrétní činnosti, které považuje za účelné ve výuce elementární matematiky. (cs)
|
Title
| - Kulturní podmíněnost individualizace diferenciace práce v matematice na 1. stupni ZŠ
- Kulturní podmíněnost individualizace diferenciace práce v matematice na 1. stupni ZŠ (cs)
- Cultural Conditionality of Individualization and Differentiation in Primary Mathematics Work (en)
|
skos:prefLabel
| - Kulturní podmíněnost individualizace diferenciace práce v matematice na 1. stupni ZŠ
- Kulturní podmíněnost individualizace diferenciace práce v matematice na 1. stupni ZŠ (cs)
- Cultural Conditionality of Individualization and Differentiation in Primary Mathematics Work (en)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23420/12:43917998!RIV13-MSM-23420___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23420/12:43917998
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - primary mathematics; differentiation; individualization; cultural differences (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Matematika 5, Specifika matematické edukace v prostředí primární školy : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Coufalová, Jana
- Brožová, Miroslava
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |