Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografie poskytuje výsledy primárního marketingového výzkumu,který byl realizován katedrou marketingu OPF v Karviné, Slezské uniterzity v Opavě, u firem poskytujících služby. Šetření probíhalo v roce 2010, v rámci výuky předmětu marketing služeb. Zadavatelé šetření si stanovili deskriptivní cíl výzkumu, a to zda a jakým způsobem se projeví ekonomická krize na změnách marketingových strategií firem poskytujících služby, vyjádřených prvky marketingového mixu.
- Monografie poskytuje výsledy primárního marketingového výzkumu,který byl realizován katedrou marketingu OPF v Karviné, Slezské uniterzity v Opavě, u firem poskytujících služby. Šetření probíhalo v roce 2010, v rámci výuky předmětu marketing služeb. Zadavatelé šetření si stanovili deskriptivní cíl výzkumu, a to zda a jakým způsobem se projeví ekonomická krize na změnách marketingových strategií firem poskytujících služby, vyjádřených prvky marketingového mixu. (cs)
- The monograph provides the marketing research outputs. Marketing research was realized in the services market by the members from the department of marketing, Silesian university in Opava, School of Business Administration in Karvina. The questioning was beeing proceeded in 2010 and it was the task (activity) for students of the marketing services subject. The researchers determined the descriptive target of the marketing research. They wanted to know the way how the economic crisis would be able to change the marketing strategies (in the form of marketing mix) in the companies providing services. (en)
|
Title
| - Marketing defence of the companies providing services against economic crisis (en)
- Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
- Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing defence of the companies providing services against economic crisis (en)
- Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
- Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/12:#0001706!RIV13-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/12:#0001706
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Global economic crisis, services marketing, companies providing services, marketing research, marketing strategy, marketing mix (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Heczková, Miroslava
- Pellešová, Pavlína
- Sýkorová, Pavla
- Vaštíková, Miroslava
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |