Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The essential starting point for seniors education should not be purely biological factors that are relating with seniors age that very often have the only attention, but more likely the change of motivational structure of a human, the transformation of endurance and overall concept of their own lives, which transforms into significant strategic ways that cope with this psychologically difficult life stage. The educational program concept view is based on preventive activities and should also focus the attention to support independence of older people and as well on the prevention of geriatric frailty, shaping strategy to cope with their own age, based on the positive individual philosophy. (en)
- Podstatným východiskem pro vzdělávání seniorů by neměly být ryze biologické faktory, které se seniorským věkem souvisí, a na něž je pozornost zaměřována velmi často, ale spíše proměna motivační struktury člověka, proměna vytrvalosti a celková koncepce pojetí vlastního života, která se významně promítá do způsobů strategií vyrovnávání se s touto psychologicky nelehkou životní etapou. Z hlediska koncepcí edukačních programů založených na preventivním působení je vhodné zaměřovat pozornost, kromě podpory soběstačnosti seniora a prevence geriatrické křehkosti, na utváření strategie vyrovnávání se s vlastním stářím, která je založena na pozitivní individuální filozofii.
- Podstatným východiskem pro vzdělávání seniorů by neměly být ryze biologické faktory, které se seniorským věkem souvisí, a na něž je pozornost zaměřována velmi často, ale spíše proměna motivační struktury člověka, proměna vytrvalosti a celková koncepce pojetí vlastního života, která se významně promítá do způsobů strategií vyrovnávání se s touto psychologicky nelehkou životní etapou. Z hlediska koncepcí edukačních programů založených na preventivním působení je vhodné zaměřovat pozornost, kromě podpory soběstačnosti seniora a prevence geriatrické křehkosti, na utváření strategie vyrovnávání se s vlastním stářím, která je založena na pozitivní individuální filozofii. (cs)
|
Title
| - Education of seniors as a lifelong process (en)
- Edukace seniorů jako celoživotní proces
- Edukace seniorů jako celoživotní proces (cs)
|
skos:prefLabel
| - Education of seniors as a lifelong process (en)
- Edukace seniorů jako celoživotní proces
- Edukace seniorů jako celoživotní proces (cs)
|
skos:notation
| - RIV/27132781:_____/13:#0000044!RIV15-MSM-27132781
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/27132781:_____/13:#0000044
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Senior, motivation, positive strategies, positive individual philosophy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Specifika edukace seniorů
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |