Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Zkušenosti získané při nedávných, a bohužel mnohdy tragických, nehodách v silničních tunelech prokázaly, že při požáru je ostění tunelu velmi intenzivně destruováno vysokými teplotami. Jedním z dominantních materiálů, který je pro realizaci ostění silničních tunelů používán je beton, a to zpravidla beton aplikovaný technologií stříkaného betonu (tzv. torkretáží). Tématem předkládaného článku je vývoj betonové směsi určené technologii stříkaného betonu tak, aby tento materiál byl v maximální míře odolný vůči působení extrémních teplot vyvíjených požárem. Je zřejmé, že použití těchto betonů je jednou z cest, jejichž cílem je zvýšit požární bezpečnost silničních tunelů
- Zkušenosti získané při nedávných, a bohužel mnohdy tragických, nehodách v silničních tunelech prokázaly, že při požáru je ostění tunelu velmi intenzivně destruováno vysokými teplotami. Jedním z dominantních materiálů, který je pro realizaci ostění silničních tunelů používán je beton, a to zpravidla beton aplikovaný technologií stříkaného betonu (tzv. torkretáží). Tématem předkládaného článku je vývoj betonové směsi určené technologii stříkaného betonu tak, aby tento materiál byl v maximální míře odolný vůči působení extrémních teplot vyvíjených požárem. Je zřejmé, že použití těchto betonů je jednou z cest, jejichž cílem je zvýšit požární bezpečnost silničních tunelů (cs)
- Experience adventitious at late, and unfortunately frequently tragic, accident in vehical tunnels evidence, that at fire is dado tunnel ardent destruct by high temperature. Some of dominant materials, which is for realization dado vehicular tunnel using is concrete, namely as a rule concrete applied by technology air-placed concrete. Topic of this article is development concrete mixtures designated for application technology air-placed concrete so, to this material was maximal resistant to incidence extremum of temperature development fire. It stands to reson, that using these concrete is once of the ways, whose purposes is increase fire safety vehicular tunnels. (en)
|
Title
| - Možnosti zvyšování odolnosti stříkaných betonů vůči vysokým teplotám
- Possibilities escalation immunity air-placed concrete in face of high temperature (en)
- Možnosti zvyšování odolnosti stříkaných betonů vůči vysokým teplotám (cs)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti zvyšování odolnosti stříkaných betonů vůči vysokým teplotám
- Possibilities escalation immunity air-placed concrete in face of high temperature (en)
- Možnosti zvyšování odolnosti stříkaných betonů vůči vysokým teplotám (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26110/06:PU62604!RIV07-GA0-26110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(GP103/04/P006), Z(MSM0021630511)
|
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26110/06:PU62604
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tragic accident, destruction by extreme temperatures (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sanace betonových konstrukcí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dufka, Amos
- Salviany, Viktor
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |