Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The chapter discusses the current situation of teacher assistants at schools, issues of their training and education, cooperation with other staff, especially the teachers. The research analysis raised a number of questions. Answers to those could lead to making the work of these pedagogues more effective. The topic of the research is closely linked with the topic of inclusion and actuation of socially disadvantaged groups. The research was conducted by means of open coding and brought categories, with which it is possible to continue the analysis. (en)
- Kapitola se zabývá momentální náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, oblastmi jeho přípravy a vzdělávání, spolupráce s dalšími pedagogickými pracovníky, zejména s učitelem. Analýza výzkumu otvírala řadu otázek, jejichž zodpovězení by mohlo vést k efektivnější práci těchto pedagogů. Téma výzkumu je výrazně provázáno s tématem inkluze a aktivizace sociálně znevýhodněných skupin. Výzkumné šetření se pohybovalo v úrovni otevřeného kódování a přineslo kategorie, s kterými lze dále v analýze pokračovat.
- Kapitola se zabývá momentální náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, oblastmi jeho přípravy a vzdělávání, spolupráce s dalšími pedagogickými pracovníky, zejména s učitelem. Analýza výzkumu otvírala řadu otázek, jejichž zodpovězení by mohlo vést k efektivnější práci těchto pedagogů. Téma výzkumu je výrazně provázáno s tématem inkluze a aktivizace sociálně znevýhodněných skupin. Výzkumné šetření se pohybovalo v úrovni otevřeného kódování a přineslo kategorie, s kterými lze dále v analýze pokračovat. (cs)
|
Title
| - The Difficult Situation of Teacher Assistants in the School Environment (en)
- Náročná situace asistenta pedagoga v prostředí školy
- Náročná situace asistenta pedagoga v prostředí školy (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Difficult Situation of Teacher Assistants in the School Environment (en)
- Náročná situace asistenta pedagoga v prostředí školy
- Náročná situace asistenta pedagoga v prostředí školy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00064193!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00064193
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Teacher; assistant teacher; student; problematic situations; analysis; focus group discussion; reflection; research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Sociálněpedagogický výzkum
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |