Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Practice shows that within the communicative approach to teaching only a small number of teachers puts the accent on a quality acquisition of the sound aspect of the language. Therefore phonetic literacy is most often shaped intuitively, mostly by imitation, which we consider insufficient especially in case of secondary school. The paper introduces the reader to the principles of cognitive, i.e. conscious approach to this process, which in our opinion offers a variety of options to reach a higher level of phonetic literacy. (en)
- Praxe ukazuje, že v rámci komunikativně zaměřené výuky klade odpovídající důraz na kvalitní osvojení zvukové stránky jazyka pouze malá část vyučujících. Fonetická gramotnost je tak nejčastěji utvářena intuitivně, zejména nápodobou, což zvláště u žáků středních škol považujeme za nedostatečné. Příspěvek seznamuje čtenáře s principy kognitivního, tj. uvědomělého přístupu k tomuto procesu, který dle našeho názoru nabízí řadu možností vedoucích k dosažení vyšší úrovně FG.
- Praxe ukazuje, že v rámci komunikativně zaměřené výuky klade odpovídající důraz na kvalitní osvojení zvukové stránky jazyka pouze malá část vyučujících. Fonetická gramotnost je tak nejčastěji utvářena intuitivně, zejména nápodobou, což zvláště u žáků středních škol považujeme za nedostatečné. Příspěvek seznamuje čtenáře s principy kognitivního, tj. uvědomělého přístupu k tomuto procesu, který dle našeho názoru nabízí řadu možností vedoucích k dosažení vyšší úrovně FG. (cs)
|
Title
| - Kognitivní přístup k utváření fonetické gramotnosti českých žáků v ruském jazyce
- Kognitivní přístup k utváření fonetické gramotnosti českých žáků v ruském jazyce (cs)
- The Cognitive Approach to the Creation of Czech Students' Phonetic Literacy in the Russian Language (en)
|
skos:prefLabel
| - Kognitivní přístup k utváření fonetické gramotnosti českých žáků v ruském jazyce
- Kognitivní přístup k utváření fonetické gramotnosti českých žáků v ruském jazyce (cs)
- The Cognitive Approach to the Creation of Czech Students' Phonetic Literacy in the Russian Language (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/14:10272258!RIV15-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/14:10272258
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - secondary school; Russian language; sound aspect of language; phonetic literacy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |