Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The present monograph is devoted to the use of ICT in mathematics education. It focuses mainly on the impact of our understanding of the learning process on the way how technologies are applied in teaching process. Five major theories (behaviorism, structuralism, Kognitivismu, constructivism and connectivism) are described and their impact is discussed. (en)
- Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu.
- Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu. (cs)
|
Title
| - Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
- Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky (cs)
- Selected theories of learning and their projections into the use of ICT in the mathematics education (en)
|
skos:prefLabel
| - Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
- Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky (cs)
- Selected theories of learning and their projections into the use of ICT in the mathematics education (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/13:10193440!RIV15-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/13:10193440
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - mathematics education; use of ICT in education; learning theory (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |