Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Paper focuses on name writing development of preschool age children. It presents research which followed 101 children aged three to six years. Children wrote and read (analyzed) their name. Smaller goups were creating and writing words while using only letters contained in their name, they wrote the words like dog, elephant, house and read the words written backwards, looking for their internal structure. Products of children and their procedures for writing and reading were processed using open coding Results - preconceptions of name writing and reading are interpreted developmentally. Research design was inspired by psychogenetically theory of Emilia Ferreiro. (en)
- Článek se věnuje problematice psaní vlastního jména dětmi v předškolním věku. Představuje výzkumné šetření, které sledovalo 101 dětí ve věku od tří do šesti let. Všechny děti psaly a poté četly (analyzovaly) vlastní jméno, menší skupiny psaly a vymýšlely slova na písmena obsažená v jejich jméně, psaly slova pes, slon, domeček a napsaná slova zpětně četly a hledaly jejich vnitřní struktury. Produkty dětí a také jejich postupy při psaní a čtení byly zpracovány pomocí otevřeného kódování. Výsledkem jsou podchycené prekoncepty psaní a čtení vlastního jména, které studie interpretuje vývojově. Výzkumný design byl inspirovaný psychogenetickou teorií Emilie Ferreirové.
- Článek se věnuje problematice psaní vlastního jména dětmi v předškolním věku. Představuje výzkumné šetření, které sledovalo 101 dětí ve věku od tří do šesti let. Všechny děti psaly a poté četly (analyzovaly) vlastní jméno, menší skupiny psaly a vymýšlely slova na písmena obsažená v jejich jméně, psaly slova pes, slon, domeček a napsaná slova zpětně četly a hledaly jejich vnitřní struktury. Produkty dětí a také jejich postupy při psaní a čtení byly zpracovány pomocí otevřeného kódování. Výsledkem jsou podchycené prekoncepty psaní a čtení vlastního jména, které studie interpretuje vývojově. Výzkumný design byl inspirovaný psychogenetickou teorií Emilie Ferreirové. (cs)
|
Title
| - Name writing development of preschool age children (en)
- Psaní vlastního jména v předškolním věku
- Psaní vlastního jména v předškolním věku (cs)
|
skos:prefLabel
| - Name writing development of preschool age children (en)
- Psaní vlastního jména v předškolním věku
- Psaní vlastního jména v předškolním věku (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/13:10190741!RIV14-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/13:10190741
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - the development of reading and writing; name writing; preschool age (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |