Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Text se zabývá problémy, na které sluchově postižený jedinec ve svém životě naráží. Jedná se o dovednosti a situace, které jsou pro zdravého člověka naprosto samozřejmé a vůbec ho nenapadne, že pro neslyšícího tak samozřejmé být nemusí. Neuvědomí si, že má-li člověk vadu sluchu, má problémy nejen s mluvením, ale také s psaním a čtením nebo např. chápáním běžných situací v mezilidském kontaktu. Příspěvek se snaží na tyto situace nejen upozornit, ale také ukázat cestu, kterou se jim lze vyhnout.
- Text se zabývá problémy, na které sluchově postižený jedinec ve svém životě naráží. Jedná se o dovednosti a situace, které jsou pro zdravého člověka naprosto samozřejmé a vůbec ho nenapadne, že pro neslyšícího tak samozřejmé být nemusí. Neuvědomí si, že má-li člověk vadu sluchu, má problémy nejen s mluvením, ale také s psaním a čtením nebo např. chápáním běžných situací v mezilidském kontaktu. Příspěvek se snaží na tyto situace nejen upozornit, ale také ukázat cestu, kterou se jim lze vyhnout. (cs)
- The text deals with problems that hearing-impaired individuals encounter during their lives. These are the skills and situations that are absolutely undoubted for healthy people without realizing that they needn't be so certain for the deaf. Healthy person does not percieve that if one suffers from hearing deficit, not only the speaking is then affected, but also writing and reading and understanding of everyday situations such as in interpersonal contact. This article attempts not only to highlight these situations, but also show the way that they can be avoided. (en)
|
Title
| - Sluchově postižené dítě a problémy, se kterými se setkává
- Sluchově postižené dítě a problémy, se kterými se setkává (cs)
- Hearing-impaired children and problems they encounter (en)
|
skos:prefLabel
| - Sluchově postižené dítě a problémy, se kterými se setkává
- Sluchově postižené dítě a problémy, se kterými se setkává (cs)
- Hearing-impaired children and problems they encounter (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/05:10071118!RIV11-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/05:10071118
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - children; education; sensory disability; deaf (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |