Description
| - Nowadays, advertising is expression of culture and communication in the present country. Advertising, among others, reflects sensation of social and cultural values as are e. g. poverty abroad and humanitarian help, racism, native force, right to information, abuse of children, law minorities, environmentalism, smoking, death on roads, unsettled people. The main aim of this article is to deal with problems of social and intercultural aspects, their exploitation in advertising and reflection of these problems in ethical comprehension of advertising. (en)
- Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy.
- Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy. (cs)
|