Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V současném tržním prostředí již firmy neobstojí jen s nabídkou kvalitního výrobku či služby. Musí zákazníka přesvědčit, že právě z jejich produktu získá větší hodnotu, než kdyby zvolil konkurenční nabídky. Jedním z nástrojů, které mohou firmě v tomto pomoci, je elektronický marketing. Právě jím se zabývá tento příspěvek. Autoři se zamýšlí nad tím, co může tento prvek tzv. nového marketingu organizaci přinést, a zda jí může napomoci v získání konkurenční výhody.
- V současném tržním prostředí již firmy neobstojí jen s nabídkou kvalitního výrobku či služby. Musí zákazníka přesvědčit, že právě z jejich produktu získá větší hodnotu, než kdyby zvolil konkurenční nabídky. Jedním z nástrojů, které mohou firmě v tomto pomoci, je elektronický marketing. Právě jím se zabývá tento příspěvek. Autoři se zamýšlí nad tím, co může tento prvek tzv. nového marketingu organizaci přinést, a zda jí může napomoci v získání konkurenční výhody. (cs)
- Nowadays firms need something more than only a high-quality product or service. They have to persuade customers that just their product brings to him or her greater value than the offers of their competitors. The one of instruments that can help the firm in this is electronic marketing. The paper is focused just in electronic marketing. The authors think over what this component of so-called new marketing can bring to organizations and if it can help into the competitive advantage acquirement. (en)
|
Title
| - Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení
- Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení (cs)
- Electronic marketing - possibilities and limitations (en)
|
skos:prefLabel
| - Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení
- Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení (cs)
- Electronic marketing - possibilities and limitations (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/06:63504865!RIV07-MSM-28120___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/06:63504865
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Electronic marketing; Internet marketing; Mobile marketing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Internet a bezpečnost organizací
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Matošková, Jana
- Voloch, Jaroslav
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |