Příspěvek navazuje na článek z předchozího setkání pedagogických pracovníků ve Svratce v roce 2005, ve kterém jsem naznačila záměr a nutnost zavést do výuky prvky podnikové inteligence a rozhodovacích systémů. Protože jsem na toto téma získala grant FRVŠ, náplň volitelného předmětu Manažerské informační systémy budu nyní konkretizovat. Článek se zaměřuje na styly podnikové inteligence a jejich podporu ve cvičeních jmenovaného předmětu a obsahuje několik poznámek k tomuto tématu a k postavení manažerských systémů v tuzemských podnicích.
Příspěvek navazuje na článek z předchozího setkání pedagogických pracovníků ve Svratce v roce 2005, ve kterém jsem naznačila záměr a nutnost zavést do výuky prvky podnikové inteligence a rozhodovacích systémů. Protože jsem na toto téma získala grant FRVŠ, náplň volitelného předmětu Manažerské informační systémy budu nyní konkretizovat. Článek se zaměřuje na styly podnikové inteligence a jejich podporu ve cvičeních jmenovaného předmětu a obsahuje několik poznámek k tomuto tématu a k postavení manažerských systémů v tuzemských podnicích. (cs)