Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Změny ve vzdělávání, v jeho koncepci, v učebních stylech i procesech se vždy měnily v návaznosti na změny ve společnosti. Současný trend celoživotního učení je tudíž nyní úzce svázán s trendy celospolečenskými ale zároveň i vzdělávacími tedy s trendy tvořivě - humanistickými, kladoucími důraz na rozvoj osobnosti a konstruktivistickou tvorbu nových poznatků. Prioritním cílem vzdělavatele je tak rozvoj osobnosti vzdělávaného, který bude vzděláván a tak bude vybaven nejen potřebnými znalostmi, ale i poznávacími a sociálními způsobilostmi, mravními a duchovními hodnotami pro život.
- Změny ve vzdělávání, v jeho koncepci, v učebních stylech i procesech se vždy měnily v návaznosti na změny ve společnosti. Současný trend celoživotního učení je tudíž nyní úzce svázán s trendy celospolečenskými ale zároveň i vzdělávacími tedy s trendy tvořivě - humanistickými, kladoucími důraz na rozvoj osobnosti a konstruktivistickou tvorbu nových poznatků. Prioritním cílem vzdělavatele je tak rozvoj osobnosti vzdělávaného, který bude vzděláván a tak bude vybaven nejen potřebnými znalostmi, ale i poznávacími a sociálními způsobilostmi, mravními a duchovními hodnotami pro život. (cs)
- Changes in education, in his concept of learning styles and processes are always changing in response to changes in society. The current trend of lifelong learning is therefore now closely tied to societal trends, but also with educational trends so creatively - humanist, whose goal is the development of personality and constructivist creation of new knowledge. The prime objective of educators is the development of personality learners who will be educated and will be equipped not only knowledgeable, but also cognitive and social competence, moral and spiritual values of life. (en)
|
Title
| - Celoživotní učení a konstruktivismus
- Celoživotní učení a konstruktivismus (cs)
- Lifelong learning and constructivism (en)
|
skos:prefLabel
| - Celoživotní učení a konstruktivismus
- Celoživotní učení a konstruktivismus (cs)
- Lifelong learning and constructivism (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33116504!RIV13-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33116504
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - facilitator; preconceptions; constructivism; Lifelong learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Lifelong Learning - Celoživotní vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |