Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Současní studenti učitelství se v rámci vlastní školní docházky neměli možnost seznámit s metodami vyžadovanými probíhající kurikulární reformou. V rámci příspěvku se pokusíme: 1. popsat postup, jakým byli studenti seznámeni s metodou projektivního vyučování, jehož klíčovým momentem byla vlastní realizace několika projektů. 2. seznámit s výzkumnou sondou zjišťující, jak studenti vnímají vlastní realizaci určité vyučovací metody. Jako výzkumného nástroje jsme použili volné výpovědi studentů na téma: %22 Co všechno jsem si uvědomil-a v rámci vlastní realizace projektu a při účasti na projektech kolegů%22.
- Současní studenti učitelství se v rámci vlastní školní docházky neměli možnost seznámit s metodami vyžadovanými probíhající kurikulární reformou. V rámci příspěvku se pokusíme: 1. popsat postup, jakým byli studenti seznámeni s metodou projektivního vyučování, jehož klíčovým momentem byla vlastní realizace několika projektů. 2. seznámit s výzkumnou sondou zjišťující, jak studenti vnímají vlastní realizaci určité vyučovací metody. Jako výzkumného nástroje jsme použili volné výpovědi studentů na téma: %22 Co všechno jsem si uvědomil-a v rámci vlastní realizace projektu a při účasti na projektech kolegů%22. (cs)
- Within the context of curriculum reform of Czech schools, a lot of new methods and procedures are used nowadays. Future teachers were often educated in old system. As teachers they should use many methods that are completely new for them, they have no own experience with these methods from pupils´ point of view. Is there any possibility of mediating this useful experience? As a part of didactics lessons students prepared and realized lessons for their colleagues. They used project method that is one of these new methods. Our presentation brings some information about these lessons and some data from students´ evaluation of these lessons. (en)
|
Title
| - Úskalí vzdělávání studentů učitelství v souvislostech kurikulární reformy
- Problems of future teachers´education from point of view of curriculum reform (en)
- Úskalí vzdělávání studentů učitelství v souvislostech kurikulární reformy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Úskalí vzdělávání studentů učitelství v souvislostech kurikulární reformy
- Problems of future teachers´education from point of view of curriculum reform (en)
- Úskalí vzdělávání studentů učitelství v souvislostech kurikulární reformy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/07:00008099!RIV08-GA0-12410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/07:00008099
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - future teacher; curriculum reform; project method; free narrative (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Jandová R. (ed.), Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bílková, Zuzana
- Garabiková-Pártlová, Margareta
- Franclová, Marta
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |