About: Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The authors deal with problems of the teachers´ professional self-concept. The content describes the method focused on teacher profession evaluation. The authors bring information about possibilities to diagnose the professional teacher?s self-concept by proposal of method W.S. Hopkins ? K.D. Moore.The authors present the applied method with results of the research of the teachers´ perception of their role by 140 tested teachers. (en)
  • Obsah kapitoly se zabývá možností využití inventáře W. S. Hopkinse - K. D. Moora k sebehodnocení kompetence učitelů s akcentem na sebereflexi. Metoda byla koncipována pro supervizi v přípravě učitelů. Vycházeli jsme ze závěrů odborníků, kteří kritéria činnosti učitelů opírají o profesionalitu a Kodex učitelské profese v USA. Výzkumné šetření u 140 zkoumaných učitelů ukázalo možnosti využití této metody za předpokladu zpřesnění kategorizace pro posuzování
  • Obsah kapitoly se zabývá možností využití inventáře W. S. Hopkinse - K. D. Moora k sebehodnocení kompetence učitelů s akcentem na sebereflexi. Metoda byla koncipována pro supervizi v přípravě učitelů. Vycházeli jsme ze závěrů odborníků, kteří kritéria činnosti učitelů opírají o profesionalitu a Kodex učitelské profese v USA. Výzkumné šetření u 140 zkoumaných učitelů ukázalo možnosti využití této metody za předpokladu zpřesnění kategorizace pro posuzování (cs)
Title
  • Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů
  • Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů (cs)
  • The proposal of possible reflecting of professional competencies by teachers (en)
skos:prefLabel
  • Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů
  • Možnosti reflexe profesních kompetencí učitelů (cs)
  • The proposal of possible reflecting of professional competencies by teachers (en)
skos:notation
  • RIV/44555601:13430/09:00005674!RIV11-MSM-13430___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 327732
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44555601:13430/09:00005674
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Professional self-concept; the scale method by W. S. Hopkins - K. D. Moore for teachers Self- concept (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [0E3D2337E6B2]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ústí nad Labem
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • 1
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sociálně psychologické kompetence jedince
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Heřmanová, Vladislava
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7414-164-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 13430
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 85 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software