Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The processs of teaching is affected by teaching strategies and tactics - the two basic concepts which are today among the most frequent linguodidactic terms. Both concepts have their origins in the military field. Over the time, however, they began to live independently in other disciplines, including psychology, pedagogy and didactics. The term “tactics” is narrower, the term “strategy” is broader. Strategies are seen as hierarchically higher processes such as sequences of negotiations which have a goal to be achieved, often represented as flexible plans appropriate to the situation. The development of teaching strategies depends on theories, on concepts accepted for education and on other contexts and conditions. (en)
- Taktika a strategie jsou dva základní pojmy, které právě průběh vyučování velice ovlivňují a v dnešní didaktice patří mezi nejfrekventovanější pomy. Oba pojmy mají svůj původ ve vojenské oblasti. Postupem času však začaly žít samostatně i v jiných oborech, včetně psychologie, pedagogiky a didaktiky. Termín taktika má užší význam než termín strategie. Strategie jsou chápány jako hierarchicky vyšší procesy, jako sekvence jednání, kterými má být dosažen určitý cíl; často jsou reprezentovány jako flexibilní plány přiměřené dané situaci. Vývoj vyučovacích strategií závisí na teoriích, na přijatých koncepcích vzdělání a na dalších souvislostech a podmínkách.
- Taktika a strategie jsou dva základní pojmy, které právě průběh vyučování velice ovlivňují a v dnešní didaktice patří mezi nejfrekventovanější pomy. Oba pojmy mají svůj původ ve vojenské oblasti. Postupem času však začaly žít samostatně i v jiných oborech, včetně psychologie, pedagogiky a didaktiky. Termín taktika má užší význam než termín strategie. Strategie jsou chápány jako hierarchicky vyšší procesy, jako sekvence jednání, kterými má být dosažen určitý cíl; často jsou reprezentovány jako flexibilní plány přiměřené dané situaci. Vývoj vyučovacích strategií závisí na teoriích, na přijatých koncepcích vzdělání a na dalších souvislostech a podmínkách. (cs)
|
Title
| - Strategie a taktiky vyučování
- Strategie a taktiky vyučování (cs)
- Strategies and Tactics in Teaching (en)
|
skos:prefLabel
| - Strategie a taktiky vyučování
- Strategie a taktiky vyučování (cs)
- Strategies and Tactics in Teaching (en)
|
skos:notation
| - RIV/75081431:_____/12:00000325!RIV14-MSM-75081431
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/75081431:_____/12:00000325
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - complex teaching method; strategy; tactics; diversity; active learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |