Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a témata metodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě.
- Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a témata metodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě. (cs)
- Article deals with particular demonstrations of adaptive elearning hypermedia adaptation in accord to individual student's preferences and characteristics. Further, the principle of ASIM methodology is presented, including particular topics improved by this methodology. (en)
|
Title
| - Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi
- Improvement of E-learning Effectiveness via Adaptation in Accord to Student's Caharcteristics (en)
- Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi (cs)
|
skos:prefLabel
| - Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi
- Improvement of E-learning Effectiveness via Adaptation in Accord to Student's Caharcteristics (en)
- Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/05:03113316!RIV08-MSM-21230___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/05:03113316
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Adaptive Hypermedia; E-learning; User Modelling; Web (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Jelínek, Ivan
- Bureš, Miroslav
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |