Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Vytvořena byla technologie pro optimalizaci konstrukčního řešení obloukových a přesypaných klenbových mostních konstrukcí, při jejímž použití dochází k významné redukci namáhání konstrukce. Toto má za následek, že je možné bezpečně realizovat subtilnější konstrukce, což znamená úsporu spotřebovaných materiálů a zároveň i zaručuje mnohem lepší fungování konstrukce z hlediska dlouhodobé použitelnosti a projektované funkce. Praktická použití vytvořené technologie potvrdily předpokládané výsledky. Navržená technologie byla přímo využita při realizaci významných mostních konstrukcí - Trojský most, obloukový sdružený síťový most s dolní mostovkou, o rozpětí/vzepětí 200,0m/20,0m; Most na přeložce silnice II třídy Tábor - Slapy, obloukový silniční most s horní mostovkou o rozpětí/vzepětí 100,0m/24,0m; Most nad cestou 111/018 191 v km 88,400 D1 Fričovce - Sviňa, oblouková přesýpaná konstrukce o rozpětí/vzepětí 16m/7,3m s výškou nadnásypu v ose cca 5,2m; Most přes potok ústící do Hejtmanu v km 88,625 D3 Tábor - Veselí nad Lužnicí, oblouková přesýpaná konstrukce o rozpětí/vzepětí 23.0m/6,5m s výškou nadnásypu ose 0,5m.
- Vytvořena byla technologie pro optimalizaci konstrukčního řešení obloukových a přesypaných klenbových mostních konstrukcí, při jejímž použití dochází k významné redukci namáhání konstrukce. Toto má za následek, že je možné bezpečně realizovat subtilnější konstrukce, což znamená úsporu spotřebovaných materiálů a zároveň i zaručuje mnohem lepší fungování konstrukce z hlediska dlouhodobé použitelnosti a projektované funkce. Praktická použití vytvořené technologie potvrdily předpokládané výsledky. Navržená technologie byla přímo využita při realizaci významných mostních konstrukcí - Trojský most, obloukový sdružený síťový most s dolní mostovkou, o rozpětí/vzepětí 200,0m/20,0m; Most na přeložce silnice II třídy Tábor - Slapy, obloukový silniční most s horní mostovkou o rozpětí/vzepětí 100,0m/24,0m; Most nad cestou 111/018 191 v km 88,400 D1 Fričovce - Sviňa, oblouková přesýpaná konstrukce o rozpětí/vzepětí 16m/7,3m s výškou nadnásypu v ose cca 5,2m; Most přes potok ústící do Hejtmanu v km 88,625 D3 Tábor - Veselí nad Lužnicí, oblouková přesýpaná konstrukce o rozpětí/vzepětí 23.0m/6,5m s výškou nadnásypu ose 0,5m. (cs)
- Technology was developed for the optimization of structural design of arch bridges and burried arch bridges. The main goal of this technology is a significant reduction of stress on the structure. By using this technology it is possible to realize and design very stiff structure, which means a saving of materials consumed and also ensures a much better functioning of the structure due to long-term usability and design functions. The practical application of the developed technology confirmed the expected results. The proposed technology has been directly used during the design and construction of significant bridge structure - Troja bridge, network arch bridge with the lower superstructure deck, the span/risel 200.0 m/20, 0m; Bridge on road II. class relocation Tábor - Slapy, road arch bridge with the upper deck the span/rise 100.0 m/24, 0m; bridge over route 111/018 191 km 88 400 highway D1 Fričovce - Sviňa, buried arch structure is span/rise 16m / 7.3 m; Bridge over a stream leading into the Hejtman lake, highway D3 88,625 km Tábor - Veselí nad Lužnicí, arch burried structure span/rise 23.0 m / 6.5 m. (en)
|
Title
| - Optimalizace návrhu konstrukčního řešení síťového oblouku pro minimalizaci jeho namáhání a nákladů na zhotovení konstrukce
- Optimalizace návrhu konstrukčního řešení síťového oblouku pro minimalizaci jeho namáhání a nákladů na zhotovení konstrukce (cs)
- The Optimization of Structure Design of Network Arches for Better Structure Behaviour and for Cost Reduction (en)
|
skos:prefLabel
| - Optimalizace návrhu konstrukčního řešení síťového oblouku pro minimalizaci jeho namáhání a nákladů na zhotovení konstrukce
- Optimalizace návrhu konstrukčního řešení síťového oblouku pro minimalizaci jeho namáhání a nákladů na zhotovení konstrukce (cs)
- The Optimization of Structure Design of Network Arches for Better Structure Behaviour and for Cost Reduction (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/12:00204070!RIV13-TA0-21110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady spojené s optimalizací konstrukčního řešení (zvýšené náklady na projektové práce, složitější prostorová geometrie) jsou zanedbatelné ve srovnání s celkovými náklady na pořízení konstrukce. Úspora nákladů daná redukcí spotřeby hmot tyto zvýšené náklady mnohonásobně převýší.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/12:00204070
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - network arch; shape optimization; structure solution (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Navržená technologie optimalizace může být použita pro libovolné obloukové konstrukce, s drobnou úpravu i pro přesypané klenbové konstrukce. Navržené konstrukce vykazují menší spotřeby materiálů na jejich realizaci a lepší vlastnosti z hlediska dlouhodobé použitelnosti.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Vráblík, Lukáš
- Růžička, Jakub
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |