Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - In 2009, the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech republic set up an internet forum about implementation of professional standards of teachers. The purpose of analysis of this forum was to explore sources of argumentation drawn by its proponents and opponents - skeptical %22ordinary%22 teachers. Key problems were identified as follows: ministerial stance toward teachers, the role of experts and %22theoreticians%22, interests of commercial subjects involved in the process and family-school relationship. (en)
- V roce 2009 zahájilo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy internetovou diskusi k připravovanému profesnímu standardu učitele. Cílem analýzy příspěvků z této diskuse bylo poukázat na diskursivní prostředky použité navrhovateli a propagátory této normy a jejími odpůrci, zejména z řad %22běžných%22 pedagogů. Identifikuje hlavní problémové okruhy budící skepsi a nedůvěru mezi pedagogy: vztah ministerstva k učitelům, role expertů a LteoretikůL, zájmy ostatních subjektů a vztah rodiny a školy.
- V roce 2009 zahájilo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy internetovou diskusi k připravovanému profesnímu standardu učitele. Cílem analýzy příspěvků z této diskuse bylo poukázat na diskursivní prostředky použité navrhovateli a propagátory této normy a jejími odpůrci, zejména z řad %22běžných%22 pedagogů. Identifikuje hlavní problémové okruhy budící skepsi a nedůvěru mezi pedagogy: vztah ministerstva k učitelům, role expertů a LteoretikůL, zájmy ostatních subjektů a vztah rodiny a školy. (cs)
|
Title
| - Dilemmas in the discussion about Professional Standards for Teachers (en)
- Otazníky v diskusi o profesním standardu učitelů
- Otazníky v diskusi o profesním standardu učitelů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Dilemmas in the discussion about Professional Standards for Teachers (en)
- Otazníky v diskusi o profesním standardu učitelů
- Otazníky v diskusi o profesním standardu učitelů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68378025:_____/09:00337189!RIV10-MSM-68378025
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(2D06014), Z(AV0Z70280505)
|
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68378025:_____/09:00337189
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education reform; professional standard; social differentiation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| - Sociologický ústav AV ČR, v.v.i
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |