Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The using of flash animation and simulation in chemistry education at basic school is important motivation means by our experience. Learners have possibility for interactive activity also in time of lack laboratory equipment. Important is the hypothesis formulation and verification in the condition in the school unrealisable from the difficulties and economical reasons.Results of pilot research is a part of the article. (en)
- Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů ve vizuální formě, často i formou %22didaktické hry%22. Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.
- Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů ve vizuální formě, často i formou %22didaktické hry%22. Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku. (cs)
|
Title
| - Flash Animation and Simulation as Supporting Means of School Chemical Experiment at the Basic School (en)
- Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole
- Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole (cs)
|
skos:prefLabel
| - Flash Animation and Simulation as Supporting Means of School Chemical Experiment at the Basic School (en)
- Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole
- Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18470/11:10071473!RIV12-MSM-18470___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18470/11:10071473
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - methodology of recognition in chemistry; school chemical experiment; flash simulation; flash animation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bílek, Martin
- Hrubý, Jaroslav
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |