Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper describes general aspects of consumer behaviour, its stages, factors and incentives influencing customer's decision making, and the process of purchasing behaviour. Key factors include the influence of environment, effects of marketing tools and customer's personality. Purchasing behaviour process is divided into the stages of recognizing a need, searching for information, evaluation of alternatives, purchasing decision making, purchase, after-purchase behaviour. It emphasizes the importance of the last stage of this process. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904. (en)
- Článek popisuje obecné aspekty spotřebního chování, jeho stadia, faktory a podněty ovlivňující rozhodování zákazníka, a také proces nákupního chování. Jako klíčové faktory uvádí vliv prostředí, působení marketingových nástrojů a osobnost zákazníka. Proces nákupního chování dělí na fáze rozpoznání potřeb, hledání informací, hodnocení alternativ, nákupní rozhodování, nákup, ponákupní chování, přičemž zdůrazňuje právě význam poslední fáze tohoto procesu. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
- Článek popisuje obecné aspekty spotřebního chování, jeho stadia, faktory a podněty ovlivňující rozhodování zákazníka, a také proces nákupního chování. Jako klíčové faktory uvádí vliv prostředí, působení marketingových nástrojů a osobnost zákazníka. Proces nákupního chování dělí na fáze rozpoznání potřeb, hledání informací, hodnocení alternativ, nákupní rozhodování, nákup, ponákupní chování, přičemž zdůrazňuje právě význam poslední fáze tohoto procesu. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904. (cs)
|
Title
| - Consumer behaviour and decision making (en)
- Proces chování a rozhodování
- Proces chování a rozhodování (cs)
|
skos:prefLabel
| - Consumer behaviour and decision making (en)
- Proces chování a rozhodování
- Proces chování a rozhodování (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/12:00203994!RIV14-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/12:00203994
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |