Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper deals with the lifetime value. This objective is part of the theme %22Customer relationship management%22. Contribution is depended on qualitative marketing research, which was realised in years 2009 and 2010. Project is based on in-depth interview with 122 respondents. Research is focusing on customer total costs, loyalty of customer, profit, reference value, customer value, value of customer awareness and marketing costs. Analysis is prerequisite to construction of lifetime value model. (en)
- Tématem příspěvku je hodnota zákazníka, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Příspěvek se opírá o kvalitativní výzkum probíhající v letech 2009 a 2010. Je založen na 122 hloubkových rozhovorech s respondenty z různých odvětví. Faktory, které jsou v příspěvku analyzovány jsou náklady na vztah se zákazníkem, loajalita zákazníků, ziskovost vztahů, hodnota doporučení, hodnota pro zákazníka, hodnota informovanosti, úroveň marketingových nákladů. Analýza je předpokladem pro sestavení modelu hodnoty zákazníka.
- Tématem příspěvku je hodnota zákazníka, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Příspěvek se opírá o kvalitativní výzkum probíhající v letech 2009 a 2010. Je založen na 122 hloubkových rozhovorech s respondenty z různých odvětví. Faktory, které jsou v příspěvku analyzovány jsou náklady na vztah se zákazníkem, loajalita zákazníků, ziskovost vztahů, hodnota doporučení, hodnota pro zákazníka, hodnota informovanosti, úroveň marketingových nákladů. Analýza je předpokladem pro sestavení modelu hodnoty zákazníka. (cs)
|
Title
| - Hodnota zákazníka
- Hodnota zákazníka (cs)
- Lifetime value (en)
|
skos:prefLabel
| - Hodnota zákazníka
- Hodnota zákazníka (cs)
- Lifetime value (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/10:00165281!RIV11-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/10:00165281
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - lifetime value; customer value; customer relationship management; loyalty (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Firma a konkurenční prostředí 2010
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |