About: Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzy a hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují nákupní rozhod
  • Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzy a hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují nákupní rozhod (cs)
  • Consumption patterns of people have significantly changed in last years. People started to be more concerned about their health and healthy lifestyle. Health protection begins with a care for one's way of living, where nutrition plays an important role. Food supplements can add the body essential and vital substances that are not sufficiently contained in our meals. The market with food supplements is one of the fastest growing segments in production and trade not only in the Czech Republic, but also in Europe. This paper presents results of diploma thesis focusing on prevail criteria influencing consumers in their decision-making when purchasing products on the market with food supplements, with an emphasis on vitamins and minerals. It provides results of analyses and evaluation of substantial aspects of purchasing behavior of consumer. As a base for the results served marketing survey conducted in March and April 2007 through questionnaires (n = 200). It focuses on specific factors having an imp (en)
Title
  • Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
  • Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály (cs)
  • Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals (en)
skos:prefLabel
  • Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
  • Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály (cs)
  • Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00109904!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1;7
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 459269
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00109904
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • consumer; consumer behavior; vitamin; food supplements; marketing research (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [004081C0A994]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Luhačovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Obchod a spotřebitel '07
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Turčínková, Jana
  • Lopaurová, Alena
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7302-131-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 94 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software