Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek ukazuje na význam značek pro spotřebitele, které se používají na zboží. Především pak zboží potravinářském, textilním a výrobcích kožedělného průmyslu. Zvláště přibližuje maloobchdoní značky. Jsou chápány jako významný faktor ovlivňující spotřebitelskou poptávku. V budoucnu mohou maloobchodní značky sehrát významnou roli v kupním chování obyvatel i ekonomických výsledcích obchodních řetězců. Na příkladu firmy Beluša Foods, spol. s r.o., pojednává o výsledcích, které firma dosáhla při prodeji sortimentu nabízého potravinářského zboží, dodávaného do obchodních řetězců pod jejimi maloobchodními značkami.
- Příspěvek ukazuje na význam značek pro spotřebitele, které se používají na zboží. Především pak zboží potravinářském, textilním a výrobcích kožedělného průmyslu. Zvláště přibližuje maloobchdoní značky. Jsou chápány jako významný faktor ovlivňující spotřebitelskou poptávku. V budoucnu mohou maloobchodní značky sehrát významnou roli v kupním chování obyvatel i ekonomických výsledcích obchodních řetězců. Na příkladu firmy Beluša Foods, spol. s r.o., pojednává o výsledcích, které firma dosáhla při prodeji sortimentu nabízého potravinářského zboží, dodávaného do obchodních řetězců pod jejimi maloobchodními značkami. (cs)
- This paper points to the importance of the brand marks for the consumers, above all of the brand marks used on grocery, textile and leather industry goods. Especialy the private labels used in retail are decsribed. These private labels are seen as an important factor affecting the consumer demand, which can act an important role in purchasing behavieur as well as in economic results of the retail chains. The example of the company Beluša. Ltd. shows the results achieved salling grocery goods, which was offered by reatil chains as their private labels. (en)
|
Title
| - Význam maloobchodních značek pro zvýšení prodeje zboží
- Význam maloobchodních značek pro zvýšení prodeje zboží (cs)
- Function of retail brands for increasing of proceeds (en)
|
skos:prefLabel
| - Význam maloobchodních značek pro zvýšení prodeje zboží
- Význam maloobchodních značek pro zvýšení prodeje zboží (cs)
- Function of retail brands for increasing of proceeds (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/04:00002312!RIV/2005/GA0/431105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/04:00002312
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - brands;consumer;firm;goods;producres;retail brands;retail chain (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Přibyl, Martin
- Tvrdoň, Oldřich
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |