Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Contribution in proceedings aims to explain the methodological approach of the processing methods of work and the use of assessment criteria Catalog assessment of the special education needs for students with learning disabilities. It is a response to a critical evaluation of the chapter some psychologists, is an effort to avoid unnecessary technical discussions and questioning the methodology. (en)
- Příspěvek ve sborníku má za cíl vysvětlit metodologický přístup při zpracování metodiky práce a využití hodnotících kritérií Katalogu posuzování míry SVP pro žáky s mentálním postižením. Jde o reakci na kritické hodnocení uvedené kapitoly některými psychology, jde o snahu předejít zbytečným odborným diskusím a zpochybňování uvedené metodiky.
- Příspěvek ve sborníku má za cíl vysvětlit metodologický přístup při zpracování metodiky práce a využití hodnotících kritérií Katalogu posuzování míry SVP pro žáky s mentálním postižením. Jde o reakci na kritické hodnocení uvedené kapitoly některými psychology, jde o snahu předejít zbytečným odborným diskusím a zpochybňování uvedené metodiky. (cs)
|
Title
| - Opinion counseling and clinical psychologist to overestimate the importance of confidence intervals psychometric tests in the practical diagnosis of a child, a student with mental disabilities (en)
- Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením
- Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením (cs)
|
skos:prefLabel
| - Opinion counseling and clinical psychologist to overestimate the importance of confidence intervals psychometric tests in the practical diagnosis of a child, a student with mental disabilities (en)
- Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením
- Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/13:33147200!RIV14-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/13:33147200
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - psychometric tests; psychologist; methodology; Counseling center (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Inovace činnosti SPC při posuzování speciálních vzdělávacích potřeb dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |