Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Education in the Czech Republic is undergoing many significant changes, which include curriculum reform, which concerns kindergartens. The primary requirements of education reform, the transformation of schools, which is directly related to access to the child as a unique personality. Like the family nursery school to meet the basic needs of the child, give him what is strictly necessary to ensure the security and care. The development and creation of elementary basic skills of the child kindergarten significantly contributes and participates in the same time to prepare a child for compulsory school attendance. Chapter talks about the readiness of children to compulsory school attendance in preschool curriculum concept, it refers to the type of research GA CZ, which took place in 2009-2013 at the Faculty of Palacky University in Olomouc. At the end is a pedagogical strategy in pre-school education in the Czech Republic. (en)
- Školství v České republice prochází řadou zásadních změn, k nimž patří i kurikulární reforma, která se dotýká i mateřských škol. K zásadním požadavkům školské reformy patří proměna školy, která přímo souvisí s přístupem k dítěti jako k jedinečné osobnosti. Stejně jako rodina má mateřská škola uspokojovat základní potřeby dítěte, poskytnout mu nebytné jistoty a zajišťovat potřebnou péči. K rozvoji a vytváření elementárních základů kompetencí dítěte mateřská škola významně přispívá a spolupodílí se současně na přípravě dítěte k zahájené povinné školní docházky. Kapitola hovoří o připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí předškolního kurikula, také se dotýká výzkumu typu GA ČR, který proběhl v letech 2009-2013 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouc. V závěru představuje pedagogické strategie v předškolním vzdělávání v České republice.
- Školství v České republice prochází řadou zásadních změn, k nimž patří i kurikulární reforma, která se dotýká i mateřských škol. K zásadním požadavkům školské reformy patří proměna školy, která přímo souvisí s přístupem k dítěti jako k jedinečné osobnosti. Stejně jako rodina má mateřská škola uspokojovat základní potřeby dítěte, poskytnout mu nebytné jistoty a zajišťovat potřebnou péči. K rozvoji a vytváření elementárních základů kompetencí dítěte mateřská škola významně přispívá a spolupodílí se současně na přípravě dítěte k zahájené povinné školní docházky. Kapitola hovoří o připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí předškolního kurikula, také se dotýká výzkumu typu GA ČR, který proběhl v letech 2009-2013 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouc. V závěru představuje pedagogické strategie v předškolním vzdělávání v České republice. (cs)
|
Title
| - Possibilities and limits of pre-school education in the Czech Republic in the context of child readiness for the start of compulsory education (en)
- Možnosti a limity předškolního vzdělávání v České republice v kontextu připravenosti dítěte k zahájení povinné školní docházky
- Možnosti a limity předškolního vzdělávání v České republice v kontextu připravenosti dítěte k zahájení povinné školní docházky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Possibilities and limits of pre-school education in the Czech Republic in the context of child readiness for the start of compulsory education (en)
- Možnosti a limity předškolního vzdělávání v České republice v kontextu připravenosti dítěte k zahájení povinné školní docházky
- Možnosti a limity předškolního vzdělávání v České republice v kontextu připravenosti dítěte k zahájení povinné školní docházky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/13:33146861!RIV14-GA0-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/13:33146861
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Start of the Child to primary School; curricular Reform; preschool-aged Child; Kindergarten; Preschool education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Studies in school education
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Donbas State Pedagogical University
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |