Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This report focuses on the usage of Information and Communication Technologies (ICT) in non-technical subject lessons. It briefly summarizes some of the difficulties, which can occur in connection with ICT use (not only) in the mother tongue lessons, but it also tries to show the positive aspects of this process. All is supported by real statements of Czech teachers, which were gained in one of the pre-researches. Besides that, we introduce the semantic differential method applied in the ongoing grant project Implementation of ICT into the mother tongue teaching (IGA UP PdF_2012_023), however, without the concrete results, which will be available after the official end of the project in March 2013. (en)
- Článek se zabývá problematikou užití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce netechnických předmětů. Stručně charakterizuje některá úskalí, která s sebou ICT přinášejí (nejen) do hodin mateřského jazyka, ale zároveň se snaží poukázat také na kladné stránky procesu. Vše je doplněno reálnými výpověďmi českých učitelů, které byly získány v jednom z předvýzkumů. Kromě toho představuje metodu sémantického diferenciálu aplikovanou v probíhajícím grantovém projektu Implementace ICT do výuky mateřského jazyka (IGA UP PdF_2012_032), avšak zatím bez konkrétních výsledků, které budou k dispozici až po oficiálním ukončení projektu v březnu 2013.
- Článek se zabývá problematikou užití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce netechnických předmětů. Stručně charakterizuje některá úskalí, která s sebou ICT přinášejí (nejen) do hodin mateřského jazyka, ale zároveň se snaží poukázat také na kladné stránky procesu. Vše je doplněno reálnými výpověďmi českých učitelů, které byly získány v jednom z předvýzkumů. Kromě toho představuje metodu sémantického diferenciálu aplikovanou v probíhajícím grantovém projektu Implementace ICT do výuky mateřského jazyka (IGA UP PdF_2012_032), avšak zatím bez konkrétních výsledků, které budou k dispozici až po oficiálním ukončení projektu v březnu 2013. (cs)
|
Title
| - MOTHER TONGUE TEACHER AND ICT - A PROBLEM? (en)
- UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM?
- UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM? (cs)
|
skos:prefLabel
| - MOTHER TONGUE TEACHER AND ICT - A PROBLEM? (en)
- UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM?
- UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM? (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33140436!RIV13-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33140436
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - semantic differential; ICT; teacher; mother tongue (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |