Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek přináší informace z výzkumu, zaměřeného na prožívání zátěžových situací žáků ve školním prostředí. Postihuje vztahy typu zátěže k některým osobnostním charakteristikám (sebevědomí, sebehodnocení, frustrační tolerance a místo kontroly). Dále jsou stručně prezentovány rozdíly vnímání zátěže a míry sebevědomí vzhledem k věku a pohlaví.
- Článek přináší informace z výzkumu, zaměřeného na prožívání zátěžových situací žáků ve školním prostředí. Postihuje vztahy typu zátěže k některým osobnostním charakteristikám (sebevědomí, sebehodnocení, frustrační tolerance a místo kontroly). Dále jsou stručně prezentovány rozdíly vnímání zátěže a míry sebevědomí vzhledem k věku a pohlaví. (cs)
- The paper informs of the research aimed at the perception of load situations of pupils in the school environment. It focuses on the relation of load to some personality-related characteristics (self-consciousness, self-evaluation, frustration tolerance and point of control). Furthermore, the paper briefly presents the differences in load perception and the amount of self-consciousness with respect to the age and sex. (en)
|
Title
| - Je škola pro děti zátěží?
- Is the school for children the load? (en)
- Je škola pro děti zátěží? (cs)
|
skos:prefLabel
| - Je škola pro děti zátěží?
- Is the school for children the load? (en)
- Je škola pro děti zátěží? (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/05:00002309!RIV06-MSM-15410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/05:00002309
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - load situations; school environment; respect; frustration tolerance; self-evaluation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Urbanovská, Eva
- Plevová, Irena
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |