Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Při vysokoškolské přípravě budoucích učitelů je nutné průběžně doplňovat studijní materiály a inovovat požadavky na jejich profesní složku vzdělávání. V rámci EU projektu %22Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie%22 bylo zpracováno několik studijních materiálů, které studenti učitelství využívají při přípravě na výuku jak v didaktických předmětech oboru chemie, tak při pedagogické praxi na školách. Nedílnou součástí výuky chemie jsou školní experimenty, proto je kladen velký důraz na to, aby si je budoucí učitelé řádně osvojili a zvládli je v praxi bezpečně a s jistou realizovat. Studentům učitelství chemie je v průběhu studia umožněn ve velké míře přímý kontakt s žáky různých věkových kategorií při exkurzích, při organizaci Chemické olympiády, při akcích zaměřených na popularizaci přírodních věd (Přírodovědný jarmark, Dětská univerzita, Noc vědců, apod.), při kterých si ověří své schopnosti realizovat školní chemické experimenty a vést při experimentování žáky. Experimentální činnost je také základem badatelsky orientované výuky (IBSE Inquiry-based Science Education), kterou by mladí učitelé měli ve školské praxi v chemii používat.
- Při vysokoškolské přípravě budoucích učitelů je nutné průběžně doplňovat studijní materiály a inovovat požadavky na jejich profesní složku vzdělávání. V rámci EU projektu %22Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie%22 bylo zpracováno několik studijních materiálů, které studenti učitelství využívají při přípravě na výuku jak v didaktických předmětech oboru chemie, tak při pedagogické praxi na školách. Nedílnou součástí výuky chemie jsou školní experimenty, proto je kladen velký důraz na to, aby si je budoucí učitelé řádně osvojili a zvládli je v praxi bezpečně a s jistou realizovat. Studentům učitelství chemie je v průběhu studia umožněn ve velké míře přímý kontakt s žáky různých věkových kategorií při exkurzích, při organizaci Chemické olympiády, při akcích zaměřených na popularizaci přírodních věd (Přírodovědný jarmark, Dětská univerzita, Noc vědců, apod.), při kterých si ověří své schopnosti realizovat školní chemické experimenty a vést při experimentování žáky. Experimentální činnost je také základem badatelsky orientované výuky (IBSE Inquiry-based Science Education), kterou by mladí učitelé měli ve školské praxi v chemii používat. (cs)
- During collegiate education of future teachers, it is necessary to continuously upgrade study materials and innovate the requirements for the vocational part of the education. During the solution of the EU project %22Innovation of vocational education of future teachers of Chemistry%22, a number of study materials were compiled, which have been used by students in the preparation for teaching in the Chemistry Teaching Methodology courses as well as in the teaching practice at schools. School experiments represent an integral part of Chemistry teaching, which is why there is great emphasis on them during the collegiate education, so that the future teachers were able to learn them and also perform them in practice safely and confidently. The studies of Chemistry Teaching Methodology enable students to get in direct contact with pupils of varied age categories during excursions, organizing Chemical Olympics, events aimed at popularization of science (Science Fair, Children's University, Night of Scientists etc.), during which the students verify their ability to realize school chemical experiments and to lead pupils during experiments. The experimental activities form a basis of the Inquiry-based Science Education (IBSE), which should be used by young teachers in Chemistry teaching practice. (en)
|
Title
| - Innovation of the professional training of future Chemistry teachers (en)
- Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie
- Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie (cs)
|
skos:prefLabel
| - Innovation of the professional training of future Chemistry teachers (en)
- Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie
- Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15310/14:33153235!RIV15-MSM-15310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15310/14:33153235
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Teaching of Chemistry. Teachers' preparation. Chemical experiments (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/ Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kameníček, Jiří
- Prášilová, Jana
- Klečková, Marta
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |